Beantwoord

JBL gewonnen maar geen e-mail

  • 10 October 2020
  • 8 reacties
  • 101 keer bekeken

Badge

Hallo,

 

vandaag een maatje mogen ontvangen en de mededeling dat ik een JBL go Bluetooth speaker heb gewonnen. Superleuk, ik win nooit iets.

echter wordt gesteld dat ik een e-mail met aanwijzingen en een code heb ontvangen. Dit is echter niet zo. Ook niet in de spam box.

de code stond mooi voorop het adres etiket, dus ik hoop niet dat iemand die al gebruikt heeft.

ik hoop dat jullie me kunnen vertellen hoe deze code in te lossen voor de speaker.

alvast bedankt.

 

corine van der linden

 

*Admin: eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door gerrit1960 19 October 2020, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Corine, welkom hier. 

Ik help graag. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Badge

Ingevuld. Echter website ,router enz dat weet ik niet.

Reputatie 7
Badge +24

Geen probleem, ik heb hier voldoende aan. Ik heb dit doorgezet en wacht een reactie af. Jij kunt alsnog het mailtje verwachten met instructies. Dit zal in de loop van volgende week zijn. 

Laat het me weten mocht je donderdag nog niets hebben gehoord.

Badge

Hartelijk dank Voor de snelle reactie. Ik laat het weten.

groet Corine

Reputatie 7
Badge +24

@gerrit1960, heb je het nu ontvangen? 

Reputatie 7
Badge +24

@gerrit1960, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Badge

Sorry, weekend gewerkt. Maar het is gelukt. Ik heb de box zelfs al binnen. Dus bedankt voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +24

Top! Graag gedaan uiteraard.