Beantwoord

Kan geen MB's delen

  • 30 July 2021
  • 7 reacties
  • 282 keer bekeken

Ik kan geen mb's delen. Er staan 2 telefoonnummers op mijn account maar als ik op mb's delen klik, krijg ik het onderstaande scherm te zien. Als ik op ''meer informatie over mb's delen'' klik wordt ik gestuurd naar deze site van de kpn (https://www.kpn.com/hussel/voordelen/mbs-delen.htm). Als ik daar op mb's delen klik wordt ik teruggestuurd naar de app. De nummers staan op hetzelfde adres, ik heb 3 dagen gewacht zodat de voordelen geactiveerd zouden worden. Wat moet ik doen zodat ik mb's kan delen?

 

icon

Beste antwoord door GeSp 30 July 2021, 16:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Dominik10101 

 

Je moet iets verder naar beneden scrollen en dan zie je de mogelijkheid om je nummers toe te voegen aan een huishouden, dat is via deze link: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Pas als je dat gedaan hebt kan je MB's delen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dominik10101. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het op dit moment niet lukt om MB's te delen. Heb je inmiddels alle nummer al toegevoegd aan een huishouden, zoals @GeSp voorstelde? Ik ben erg benieuwd of het inmiddels wel lukt om MB's te delen. :blush:

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dominik10101. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het op dit moment niet lukt om MB's te delen. Heb je inmiddels alle nummer al toegevoegd aan een huishouden, zoals @GeSp voorstelde? Ik ben erg benieuwd of het inmiddels wel lukt om MB's te delen. :blush:

@Dominik10101 We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels wel lukt om MB's te delen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!

Ook hier hetzelfde probleem alle nummers staan in mijn kpn. Een zogenaamd huishouden aangemaakt maar nog niet mogelijk

Reputatie 7
Badge +9

Zijn 1 of meer te “ontvangen” nummers Telfort abonnementen, in dat geval is het namelijk niet mogelijk om daar data mee te delen.

Nou dan hadden ze dat wel mogen vertellen het is toch allemaal 1 pot nat. Factuur ken ook via kpn

Reputatie 7
Badge +9

Nou dan hadden ze dat wel mogen vertellen het is toch allemaal 1 pot nat. Factuur ken ook via kpn

Bij een Telfort abonnement heb je nog het voordeel van data mee nemen naar de volgende maand, dit heb je bij een KPN abonnement niet.