Beantwoord

Kan geen MB's delen met kids sim-abonnement

  • 1 December 2021
  • 8 reacties
  • 125 keer bekeken

Heb ook een sim kids besteld voor mijn zoon en kan hem wel zien in mijn kpn. Maar kan geen Mb's delen met hem!! Kunnen jullie dit regelen??

Alvast bedankt.

Groet Gerben. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Gerben Withaar 8 December 2021, 14:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Hoi @Gerben Withaar, welkom bij ons op het forum. Het klinkt alsof dat 06nummer nog geen onderdeel is van een huishouden, je kunt het nummer hier aanmelden: Voordeel aanmelden.

Als dat niet lukt kan ik ook met je meekijken, ik heb alleen nog geen gegevens van je. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen met beide 06-nummers, de adresgegevens, naam en geboortedatum van de contracthouder en laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je na het invullen een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Dag Jasper, ik heb hem al geprobeerd aan te melden maar dit wil niet.

Profielgegevens zijn bijgewerkt, mocht ik nog wat vergeten zijn dan hoor ik dat wel.

Alvast bedankt.

Groet Gerben. 

Dag Jasper, ik heb hem al geprobeerd aan te melden maar dit wil niet.

Profielgegevens zijn bijgewerkt, mocht ik nog wat vergeten zijn dan hoor ik dat wel.

Alvast bedankt.

Groet Gerben. 

Hoi @Gerben Withaar, welkom bij ons op het forum. Het klinkt alsof dat 06nummer nog geen onderdeel is van een huishouden, je kunt het nummer hier aanmelden: Voordeel aanmelden.

Als dat niet lukt kan ik ook met je meekijken, ik heb alleen nog geen gegevens van je. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen met beide 06-nummers, de adresgegevens, naam en geboortedatum van de contracthouder en laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je na het invullen een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Hebben jullie al gekeken??

Reputatie 7

Hoi @Gerben Withaar, ik heb er net naar gekeken. Hou er rekening mee dat dit een forum is en geen chat. We kunnen niet direct reageren en soms duurt het iets langer. Voor sneller contact kan je altijd bellen met 0800-0402. Ik heb het nummer van het Kids abonnement nu aangemeld bij het huishouden, daar za een sms’je over gestuurd worden als de aanmelding is afgerond en daarna zal je MB's kunnen delen. Laat je weten of het daarna lukt?

Hoi @Gerben Withaar, ik heb er net naar gekeken. Hou er rekening mee dat dit een forum is en geen chat. We kunnen niet direct reageren en soms duurt het iets langer. Voor sneller contact kan je altijd bellen met 0800-0402. Ik heb het nummer van het Kids abonnement nu aangemeld bij het huishouden, daar za een sms’je over gestuurd worden als de aanmelding is afgerond en daarna zal je MB's kunnen delen. Laat je weten of het daarna lukt?

Helaas, kan ik tot op heden nog steeds geen mb's delen met mijn zoon!!

Reputatie 7

Dat is jammer @Gerben Withaar, het toevoegen lijkt inderdaad niet goed te zijn gegaan. Ik heb nu een melding aangemaakt naar een achterliggende afdeling zodat zij met ons mee kunnen kijken. Zij zullen je of een sms'je sturen of bellen als er een update is.

Dat is jammer @Gerben Withaar, het toevoegen lijkt inderdaad niet goed te zijn gegaan. Ik heb nu een melding aangemaakt naar een achterliggende afdeling zodat zij met ons mee kunnen kijken. Zij zullen je of een sms'je sturen of bellen als er een update is.

Het duurde even, maar dan is het nu ook voor elkaar!

Super bedankt maar weer.

Groet Gerben.

Reputatie 7

Dat was gisteren nog snel geregeld @Gerben Withaar! Ik had verwacht dat het naar aanleiding van die melding vandaag zou worden opgepakt maar dit is fijner natuurlijk. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.