Beantwoord

Kan mij niet aanmelden voor KPN Compleet

  • 7 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik kan mij niet aanmelden voor KPN Compleet. Ik heb al jaren internet en TV van KPN en ben sinds kort ook overgestapt met mijn mobiele telefoon (inclusief nummerbehoud). Aanmelden voor KPN compleet via de website werkt niet. En via mijn KPN lukt het ook niet.

Graag hulp hoe dit op te lossen.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 10 oktober 2019, 13:53

Hallo @0123456789 Dan ga ik kijken wat er aan de hand is. Mijn eerste gedachte: is je mobiele nummer al wel over naar KPN of moet dat nog gaan gebeuren? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @0123456789 Dan ga ik kijken wat er aan de hand is. Mijn eerste gedachte: is je mobiele nummer al wel over naar KPN of moet dat nog gaan gebeuren? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @0123456789 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd en ik ga er dan ook graag vanuit dat je inmiddels duidelijkheid hebt gekregen. Als je toch nog hulp nodig hebt lees ik het graag.

Reageer