Beantwoord

Kan mijn mobiele abonnement niet koppelen aan Compleet


Sinds 5 april overgestapt naar KPN. Heb al meerdere mobiele nummers gekoppeld aan Compleet. Alleen het toevoegen van mijn nieuwe abonnement lukt niet. De helpdesk weet ook niet hoe dat kan. Heeft iemand dit probleem ook gehad?
icon

Beste antwoord door Bart_ 18 april 2019, 09:46

Hallo @Obelexie Je hebt alles keurig ingevuld, behalve het betreffende nummer. 😉 Nu zag ik dat er meerdere nummers al Compleet waren, behalve één. De registratie is ergens vastgelopen, ben ik bang. Ik heb dat laten herstellen en vanaf nu is ook dat nummer Compleet!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Obelexie Dat is gek, uiteraard en wat vervelend dat het bij de helpdesk niet is gelukt. Ik ga kijken of ik meer succes heb. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, het betreffende mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Profiel is aangepast
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Obelexie Je hebt alles keurig ingevuld, behalve het betreffende nummer. 😉 Nu zag ik dat er meerdere nummers al Compleet waren, behalve één. De registratie is ergens vastgelopen, ben ik bang. Ik heb dat laten herstellen en vanaf nu is ook dat nummer Compleet!
Bedankt voor het oplossen. Alles is in orde

Reageer