Beantwoord

Korting staat niet op contract/MIJN KPN en koppelen lukt niet

  • 4 March 2020
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

Hoi. Ik weet niet of ik hier ook mijn vraag kan stellen? Gaat namelijk ook over het zelfde. Nieuw abonnement van 15,- genomen maar ook hier zie je die korting nergens terug. In "Mijn KPN” kan ik het nieuwe nummer ook nog niet koppelen zoals het lijkt. Geeft deze melding: 

Aanmelden voor KPN Compleet lukt (nog) niet 

Helaas! Je aanmelding voor KPN Compleet lukt niet of is niet volledig. 
Dit kan komen door één van onderstaande redenen. Check of dit het geval bij jou is. 

 

Komt dit nu omdat ik nog maar 1 dag dit abonnement heb of doe ik gewoon iets fout.

 

Groet.

 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt Oorspronkelijk topic

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 4 March 2020, 14:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Johan Luten welkom op het forum! Ik heb een nieuw topic voor je aangemaakt. Ik kijk graag even met je mee!  

Kun je je gegevens in je profiel aanvullen met de laatste 3 cijfers van je iban en je 06-nummer? Kan je daarna hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hallo Thomas, ik heb mijn profiel aangevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens Johan, ik zie dat je abonnement nog niet gekoppeld was aan de andere abonnementen in onze systemen. Ik heb dit zojuist alsnog gedaan. De korting staat nu goed! Je krijgt hier nog een bevestiging van!

Dankje, Lijkt nu opgelost te zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Top! Mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden! :)