Beantwoord

KPN Compleet

  • 27 August 2019
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

ik ben aangemeld voor KPN compleet. Maar zie de korting niet op de rekening verschijnen
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 September 2019, 13:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Hans222333. Welkom op het forum. Wat vreemd dat je de korting niet terugziet op de factuur. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit probleem kunnen verhelpen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer 06-nummer(s) en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Hans222333. Welkom op het forum. Wat vreemd dat je de korting niet terugziet op de factuur. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit probleem kunnen verhelpen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer 06-nummer(s) en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer