Beantwoord

KPN Compleet

  • 2 November 2019
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Hallo,

 

Wij hebben nu sinds augustus 2019 ook een mobiele abonnement boven op Internet, TV en vaste telefoon. Omdat wij nu het complete pakket hebben zouden we korting krijgen op de Mobiele telefoon abonnement en het voordeel dat het pluspakket met korting is. Helaas is dat nu nog niet verwerkt? Ik heb al telefonisch contact gehad met jullie en moest de nieuwe factuur afwachten want daar zouden de kortingen op verwerkt worden helaas is dit dus niet het geval! Zou u z.s.m. KPN Compleet willen activeren zodat wij de juiste kortingen krijgen zoals beloofd?

Bij voorbaat dank!

Mvg, J. Abee

icon

Beste antwoord door Jiske_ 5 November 2019, 16:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @J. Abee welkom op ons KPN forum! Wat balen dat jouw KPN Compleet voordelen nog niet actief zijn. Ik kijk graag met je mee! Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

 

 

Hallo @Jiske_ ,

Bedankt voor je reactie ik heb de gegevens aangevuld.

Met vriendelijke groet,

Mevr. Abee

Reputatie 5
Badge +7

Bedankt voor de gegevens @J. Abee, ik heb de compleet voordelen geactiveerd. Op je mobiele telefoon krijg je binnen 30 minuten een sms ter bevestiging. De voordelen op je internet + televisie abonnement zijn binnen 24 uur actief :) Stuur je me een berichtje als alles actief is? 

Hallo @Jiske_  bedankt voor het activeren! Het is geregeld!:clap_tone1::thumbsup_tone1:

Reageer