Beantwoord

KPN compleet

  • 18 May 2020
  • 3 reacties
  • 169 keer bekeken

Hallo ,ik had abonnement van KPN, en kpn compleet, nu heb ik andere pakketten, maar mijn kon compleet is weggaan? Ik heb kon thuis internet, mijn vrouw heeft ook kpn, en ik ook, dus waarom ik krijgt hem niet meer?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 May 2020, 13:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als u nu uw internet (en tv) abonnement verlengd heeft naar een Hussel abonnement, dan heeft u geen Compleet voordelen meer. Want Compleet bestaat niet meer bij Hussel. Echter aan uw mobiele abonnementen zou niets veranderd moeten zijn als u die niet verlengd heeft naar een Hussel abonnement. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sgn schilders. Welkom op het KPN Forum! Ik denk, net als Nick83, dat je het abonnement hebt verlengd naar een Hussel abonnement en dat daarom jouw KPN Compleet kortingen zijn komen te vervallen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik voor jou uitzoeken waarom je geen KPN Compleet kortingen meer krijgt. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sgn schilders. Welkom op het KPN Forum! Ik denk, net als Nick83, dat je het abonnement hebt verlengd naar een Hussel abonnement en dat daarom jouw KPN Compleet kortingen zijn komen te vervallen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik voor jou uitzoeken waarom je geen KPN Compleet kortingen meer krijgt. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer