Beantwoord

kpn compleet fox sports

  • 2 December 2020
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

 

Per abuis is vorige week maandag gratis fox sports via kpn compleet verwijderd door kpn. Al meermaals gebeld met verzoek om dit weer te activeren, wordt door de klantenservice steeds toegezegd dat het binnen een dag wordt geregeld. Anderhalve week later echter nog geen Fox Sports! Hoe lang gaat het nog duren!?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 8 December 2020, 13:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Mies94, welkom op ons forum!

Vreemd dat Fox Sports zomaar is uitgezet! Ik kijk graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Hoi Denise,

heb het zojuist aangevuld.

Hallo @Mies94, welkom op ons forum!

Vreemd dat Fox Sports zomaar is uitgezet! Ik kijk graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Hoi Denise,

heb het zojuist aangevuld.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen van jouw profiel.

Ik zie dat jouw KPN Compleet voordeel is komen te vervallen bij het aanvragen van een nieuw abonnement. Dit abonnement is geannuleerd en jouw oude abonnement is nog actief. Toch gaat er iets mis in het systeem, waardoor het systeem denkt dat je een nieuw abonnement hebt. Daardoor is het voordeel ook niet door mij zelf terug te halen. Ik heb daarom mijn collega's van de KPN Compleetdesk gevraagd zich hierover te buigen. Indien nodig zullen zij contact met jou opnemen.