Beantwoord

KPN Compleet, geen verdubbelaar meer

  • 23 October 2019
  • 3 reacties
  • 2990 keer bekeken

Hallo,

Vorige week heb ik mijn mobiel abonnement  verlengt en nu beschik ik sinds het ingaan van mijn nieuwe abonnement nog maar deels over de voordelen van KPN compleet. Ik heb namelijk nog wel gratis Fox sports en 5 euro korting, maar niet meer de mb verdubbelaar. Ik weet dat ik maar een deel van mijn mb's krijg deze maand omdat mijn abonnement halverwege de maand is ingegaan, maar ik heb het omgerekend en dan kom ik erop uit dat ik geen mb verdubbelaar meer heb. Kan dit aangepast worden want ik heb mijn abonnement nu verlengt met hetzelfde pakket voor dezelfde prijs, maar ben van 30 gb naar 10 gb internet gegaan, dat lijkt mij niet de bedoeling?

Groet,

Rob

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 October 2019, 14:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +12

Volgens mij (niet zeker) zijn er sinds “KPN-Hussel” diverse wijzigingen doorgevoerd. De MB-verdubbelaar maakt daar geen onderdeel meer van uit helaas. Ik ben bang dat het verlengen je de das om heeft gedaan...

Reputatie 7

Hoi @Rob E., welkom op het forum. Wat Edwin zegt klopt inderdaad, eerder deze maand (8 oktober) is kpn Hussel actief geworden. Dat betekent dat alle abonnementen die vanaf die datum zijn afgesloten of verlengd worden onder de voorwaarden van het Hussel pakket vallen. De verdubbeling van de data is daar geen onderdeel meer van, dat is alleen bij KPN Compleet. Op deze pagina kan je zien wat Hussel precies is en welke voordelen er bij welk abonnement mogelijk zijn

Reputatie 7

Dit noemen ze krimpflatie, (bijna) hetzelfde betalen maar minder geleverd krijgen.

SPA was een aantal jaar terug de één van de eersten die dit hanteerde door de 1,5L flessen ineens te veranderen in 1,25L flessen en tegen vrijwel dezelfde prijs in de markt te zetten.

 

Ik raad iedereen aan om zich goed af te vragen of het bij dezelfde provider onderbrengen van alle diensten (quad-play) nog wel zo voordelig is met dat gehussel van KPN.

Ik weet dat je elders goedkoper uit bent zodra je twee of meer mobiele abonnementen afneemt.

Ik verwacht dan ook dat KPN Hussel in zijn huidige vorm geen lang leven beschoren zal zijn immers dit gaat KPN heel erg veel pijn doen in de portemonnee.