Vraag

KPN compleet/hussel

  • 3 January 2020
  • 12 reacties
  • 439 keer bekeken

Ik heb een vraag over de voordelen van KPN compleet. Ik heb deze altijd gehad en het heeft altijd gewerkt. Nu heb ik sinds december een nieuwe mobiel (abonnement verlengd) en nu heb ik ineens de KPN voordelen op mijn mobiel niet meer (geen korting en geen verdubbeling, terwijl dit wel bij mijn KPN bij het product staat). Hoe kan dit? Ik heb mijn abonnement verlengd via Belsimpel en die geven aan dat KPN hussel nog geactiveerd moet worden. ALs ik dit via hun link probeer krijg ik alleen maar foutmeldingen. Kan iemand uitleggen wat ik moet doen of kan iemand dit voor me oplossen?

 

 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Oei, overgestapt naar KPN Hussel? Dan ben je inderdaad het voordeel van verdubbeling kwijt. 


 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

Wel moet je je inderdaad apart aanmelden voor KPN Hussel. 

Wil je dat een moderator ernaar kijkt? Vul dan jouw volledige forumprofiel. 

 

Ik wil helemaal niet overstappen naar kpn hussel. Als het kan wil ik gewoon kpn compleet houden.

 

ik zal mijn profiel aanvullen

Reputatie 7
Badge +28

Prima , een moderator komt hier vanzelf langs. Hopelijk kunnen ze wat voor jou betekenen. 

Reputatie 7
Badge +17

@EvelienMo Welkom op ons Forum! Goed dat je hier je vraag stelt. Als ik het goed begrijp heb je in december je mobiel abonnement verlengd. Wat was de reden dat je het wilde verlengen, een nieuw toestel of hebben zij een ander aanbod gedaan? KPN Hussel is onze nieuwe propositie, zodra iemand zijn abonnement verlengd ontkom je er niet aan en word je dus overgezet naar KPN Hussel. 
Het enige wat we kunnen doen, om dit te voorkomen, is de verlenging terugdraaien. Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie dat je helaas al wel buiten annuleringstermijn zit voor dit contract. 

Ik heb even met je meegekeken en zie dat jij wel behoefte hebt aan de 10GB data, die je nu niet hebt. Je vorige abonnement kostte €26,00 per maand (zonder toestel). Wat ik je zou aanraden is dit KPN Hussel abonnement één stapje omhoog te zetten (ik kan dit voor je doen), dan betaal je €22,50 p/m (abonnementskosten zonder toestelkosten) voor 10GB en onbeperkt bel/sms. Je bent met de KPN Hussel dus wél goedkoper uit dan met je vorige abonnement. 

Laat het maar weten als ik hierin iets voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +28

@EvelienMo

Is alles duidelijk zo? Of moet je abonnement nog naar 10GB en onbeperkt bel/sms gezet worden?  

Reputatie 7
Badge +17

@EvelienMo We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden! 

@Lisa ik zit nog te wachten op een reactie van KPN op mijn klacht, maar daar is de reactietermijn inmiddels ook al van verstreken

Reputatie 7
Badge +24

@Lisa ik zit nog te wachten op een reactie van KPN op mijn klacht, maar daar is de reactietermijn inmiddels ook al van verstreken

Lisa heeft toch gereageerd? Daar heeft u nog geen antwoord op gegeven.

Reputatie 7

@Lisa ik zit nog te wachten op een reactie van KPN op mijn klacht, maar daar is de reactietermijn inmiddels ook al van verstreken

Lisa heeft toch gereageerd? Daar heeft u nog geen antwoord op gegeven.

Blijkbaar heeft EvelienMo ook nog een klacht ingediend waar nog geen antwoord op gekomen is.

Reputatie 7
Badge +17

@EvelienMo De klacht is aangemaakt op 4 januari. We hebben je hierover proberen te bellen op 7 januari, 8 januari en op 9 januari. We blijven niet eindeloos contact zoeken. Mijn collega heeft op 9 januari je voicemail ingesproken en de klacht daarmee afgesloten.
Wil je nog ingaan op het advies dat ik je gegeven heb? Als je je abonnement één stapje omhoog zet, dan past je abonnement aan jou verbruiksprofiel. 

 

Ik heb opgenomen maar er werd niks gezegd. En voicemailberichten heb ik nooit ontvangen. Die staat gewoon ingesteld en luister ik altijd af.

Reputatie 7
Badge +25

Hi @EvelienMo. Vreemd dat je de voicemails niet kan beluisteren/vinden. :thinking: Maar er is wel een duidelijke notitie achtergelaten. Bij het verlengen van het mobiele abonnement is voor specifiek dat product overgestapt naar de Husselvoordelen i.p.v. de Compleetvoordelen (de andere producten blijven wel gelijk).

De verschillen zie je in het eerste bericht van Noordzee. Het belangrijkste is waarschijnlijk het vervallen van de verdubbeling. Inmiddels staat het ook correct in MijnKPN als het goed is. 

Reageer