Vraag

KPN Compleet voordelen verdwijnen steeds

  • 12 February 2021
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Al voor de 2e vrijdag op rij krijg ik bericht dat mijn abonnement/korting op mobiel bellen is gewijzigd.

Voor de rest niks,nada info, maar kijkend in mijn App is mijn abonnement zo opeens geen 25€ maar 32€, Vorige week gebeld en na lang bellen zijn we er achter gekomen dat er intern iets werd veranderd en dat we daar geen overlast van hadden moeten ondervinden, zelf ons voordeel op TV interactief werd opeens uitgezet waardoor we de pluspakket zenders kwijt waren. Dit is in de loop van die dag verholpen. nu precies een week later weer dezelfde ongein. Dus maar weer aan de bel, Na lang aanhouden (dus verloren tijd) de Klantenservice dame die wij aan de lijn hadden kunnen overtuigen dat er iets niet goed gaat daar, terwijl ze vast bleef houden dat het aan ons lag doordat wij iets zouden hebben veranderd, uiteindelijk zou ze er een ticket voor aanmaken. 

Blijf ik dit nu elke week houden?

Wordt het dus tijd om naar een andere provider te gaan omkijken?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @T.van Asperen. Als er een ticket is aangemaakt ga ik er van uit dat dit opgelost gaat worden voor je en je dus niet elke week met hetzelfde probleem zit.