Beantwoord

KPN Hussel - niet alle producten op adres aanwezig

  • 26 July 2021
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Recentelijk heb ik een extra internet-only abonnement afgesloten. Hierbij bewust voor een kleine bundel gekozen, omdat ik de ruimte in mijn mobiele-telefoon abonnement heb om MB’s te delen en op genoeg over te houden.

Het nieuwe abonnement toegevoegd in MijnKPN (op mijn adres) en ook bij KPN Hussel geactiveerd. Nu kwam ik er achter dat mijn huidige mobiele-telefoon abonnement nog in de KPN Hussel zit van mijn ouders (op hun adres). Mijn eigen mobiele-telefoon abonnement heb ik al wel enkele jaren geleden overgezet naar mijn eigen, huidige, adres. Echter is hij toen in KPN Hussel blijkbaar niet meegegaan (heb wel de korting via de Hussel van mijn ouders gekregen, dus niet opgevallen voorheen). Helaas is de optie er niet om mijn eigen mobiele-telefoon abonnement bij mijn ouders weg te halen en toe te voegen in mijn eigen Hussel.

Nu wil ik graag huidige mobiele-telefoon abonnement in dezelfde KPN Hussel zetten als mijn thuis abonnement en (recentelijk afsloten) internet-only abonnement. Op het moment kan ik geen MB’s delen naar het internet-only abonnement.

Het volgende wil ik dus bereiken (samengevat):

  • Op mijn eigen adres wil alle abonnementen hebben staan die hier ook geregistreerd staan. 2 staan er al in, alleen mijn 06-nummer abonnement niet en ik krijg het op moment niet toevoegt omdat die al bij mijn ouders actief staat.
  • Op het adres van mijn ouders dient alleen hun KPN abonnementen te staan (1x Internet & Tv en 1x 06-nummer). Deze staan er nu ook al in (en dienen uiteraard te blijven staan).

 

Is er zelf iets dat ik hier nog zelf voor kan doen (lijk zelf niks te kunnen wijzigingen verder)?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 July 2021, 16:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @AlexGaas, welkom op het forum!
In principe is dit iets waar je de klantenservice niet voor nodig moet hebben, dit kan met een paar stappen:

  1. Wijzig het factuuradres (niet alleen het normale adres) van je mobiele abonnement naar je nieuwe adres via je MijnKPN
  2. De Husselkorting zou daarmee moeten komen te vervallen
  3. Via Hussel voordelen aanmelden kun je daarna je abonnement koppelen aan je andere abonnementen!

 In het onderstaande topic kun je meer informatie hierover vinden.

 

Nou kan het zijn dat er toch érgens iets niet helemaal goed gaat en dan is het wel handig als iemand van KPN even met je meekijkt.
De snelste manier om hierover met ons in contact te komen is telefonisch via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service

Als je wilt kan ik natuurlijk ook even meekijken maar een reactie via het forum duurt altijd even iets langer.
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

edit: link toegevoegd naar verzameltopic.

Hi @Thomas, dankjewel!

Het factuuradres van mijn 06-abonnement stond inderdaad nog op het oude adres. Destijds per-ongeluk overheen gekeken. Dit heb ik nu aangepast; ik neem dat er voor het systeem wel minimaal een ‘nachtverwerking’ overheen gaat voordat hij de oude Husselkorting laat vervallen?

Mijn profiel heb ik nu aangevuld + de benodigde gegevens bij “persoonlijke opmerkingen” geplaatst, bedankt alvast voor het meekijken!

Reputatie 7
Badge +20

Klopt! Daar kan altijd even overheen gaan.
Ik heb hem een zetje gegeven en hij zou nu moeten werken!

Bedankt @Thomas! Het staat nu helemaal hoe ik het in gedachte had.