Beantwoord

KPN vs Telfort

  • 5 February 2020
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

Tja kon weet waarschijnlijk niet dat ik mijn abo bij Telfort heb gewijzigd.  Ik blijf voor mobiel en internet het oude bedrag betalen. Ik heb een nieuw abonnement afgesloten ivm de verhuizing...goedkoper bij Telfort..niet bij KPN.  Ik baal ontzettend. Ennu koppelen mobiel en thuis..gaat echt niet. Mooi waardeloos!😖 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Susan_ 9 February 2020, 11:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Browneye, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Uit je bericht haal ik enige onvrede, maar ik kan het niet helemaal plaatsen.. Je geeft aan dat je jouw abonnement bij Telfort hebt gewijzigd (vast of mobiel?), en dat je de oude bedragen blijft betalen. Dat lijkt me dan juist positief, toch? Of bedoel je hiermee dat jouw wijziging niet is doorgevoerd voor mobiel of vast? Dat is namelijk niet de bedoeling. 

Je contract van Telfort blijft gewoon doorlopen tot je het gaat verlengen. Dan pas gaat het onder de voorwaarden van KPN vallen. Verleng je niet, zal dit niet wijzigen. Voor je vaste producten geldt hetzelfde, maar dat is nog niet overgezet naar KPN. Je vaste diensten kan je dus nog terugzien in de MijnTelfort omgeving, je mobiele abonnement inmiddels in de MijnKPN omgeving.

Het koppelen dat je noemt, gaat dan om de combi-voordelen of om iets anders?

Ik hoor graag waar ik je nu concreet nog mee kan helpen :slight_smile:

Ok, Ik heb bij Telfort mijn abo verlengd voor mobiel en tv. Het bedrag van beide abo s gingn hierdoor naar beneden. Mobiel van 14 euro naar 12. Internet van 45 naar 40. Ik krijg bericht dat er 45 euro van mn rekening wordt afgeschreven..... Door mijn verhuizing door te geven kwam er een kpn  monteur op vrijdag...hij was door kpn te vroeg ingepland. Hij moest maandag 10 febr komen.. ook hij wist even niet meer wie hij moest bellen kon of telfort...het enig wat ik wil is dat alles naar behoren werkt en dat de juiste bedragen worden afgeschreven door KPN of Telfort. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Browneye, excuus voor de late reactie. Ik neem het even van Susan over. 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik kijken wat voor abonnementen dit precies zijn en waar ze thuishoren. 

Reputatie 7
Badge +21

@Browneye, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of we hier nog bij kunnen helpen?

Reageer