Beantwoord

mail over hussel is niet meer van toepassing op mijn adres

  • 11 June 2020
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Hoi ik kr uhu ng net 2 mails over hussel van kpn .dat deze niet meer van toepassing meer is op ons adres. Na wijzeging .echter heb ik niets gewijzigd. En wil dat ook niet .alleen heeft mujn zoon B W heijnen zijn abbonement  verlengd. En aan gevult met onbeperkt  bellen en internet  .zijn deze mail van toepassing .of zijn dat valse mails .graag even reageren  aub .want ik wil het huidige abonnement   houden en er verder niets in veranderen

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 June 2020, 20:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @D j , voor een snelle(re) reactie kun je beter even bellen, 0800 0402, of chatten.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Dj, welkom op het forum! Begrijp ik goed dat het abonnement van je zoon op jouw adres geregistreerd staat, of stond? Want ik vermoed dat dit mails zijn geweest over het vervallen van de Compleet of Husselvoordelen. Dit zijn voordelen die je krijgt als er meerdere abonnementen op hetzelfde adres zijn. Als deze abonnementen echter wijzigen, of op een ander adres komen te staan, dan kan het zijn dat een of meer van de voordelen komen te vervallen of veranderen. 

Als je wilt kan ik dit even voor je nakijken. Vul in dat geval je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt.