Omdat het totaal onmogelijk is om met jullie via chat in contact te komen is per NU:
*** contractueel ontbonden.
Kosten voor retour naar Simpel zijn per deze voor KPN.
Kosten voor overzetting zijn voor KPN.
Het was namelijk niet mogelijk om:
- MB’s te delen
- Met jullie in contact te komen aangezien MIJNKPN een bedrag per maand van 14 euro aangaf terwijl het toch echt contractueel 9 euro was.
Ja ik neem stappen om dit tot het bot geregeld te krijgen.
****als je me wilt bellen.
Geen medewerker ik maar diegene die hier per maand het meeste voor betaald krijgt.
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Beste antwoord door PA3FAT
MB’s delen gelukt via KPN support (Anne Jan).
Nu nog 4G actief krijgen….
4G werkt ook nu.
4G werkt ook nu.
En heb je die korting van €5,- nu dan ook?
korting is nu ook juist verwerkt.
Er is nu Kid Sim. Was nog beter voor mijn dochter geweest. Ach over jaartje zet ik wel weer om.
Blij dat alles nu werkt.