Beantwoord

MB's delen niet meer de laatste dag?

  • 3 October 2019
  • 2 reacties
  • 210 keer bekeken

Badge
Ik had nog iets meer dan 150 MB over aan het einde van de maand, die ik op de laatste dag (30 september 7.00 uur) met mijn zoon wilde delen. maar de app waar je kunt delen geeft aan dat ik geen 50MB kan delen met mijn zoon omdat "U heeft onvoldoende tegoet om deze maand MB's te verzenden".

dit klopt niet ik had nog 150 MB.

Heeft het er mee te maken dat ik de MB's in de eerste plaats al van mijn zoon heb ontvangen. Of is er iets anders aan de hand?
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 October 2019, 15:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Trebliw, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Een heel terechte vraag, waar ik niet direct het antwoord op heb. Is het nummer dat de MB's wilde 'teruggeven' een abonnement zonder data? Dan kan ik het me nog voorstellen, omdat het abonnement zelf in principe geen data heeft kan hij het ook niet delen. Maar dat weet ik ook niet zeker, ik heb dit nog niet eerder gezien namelijk.
MB’s delen kan zo vaak je wilt, zolang je minimaal 50MB tegoed hebt. Als je zelf geen tegoed meer hebt, dan kan je wél MB’s ontvangen van iemand op hetzelfde adres met een KPN Mobiel abonnement. Daarna kan je zelf weer MB’s verzenden. Ontvangen MB’s kunnen tot en met de laatste dag van de kalendermaand worden gebruikt.

Het is me alleen niet duidelijk of dit ook geldt bij een budget abonnement én of je nog MB's kan delen op de laatste dag (of alleen gebruiken).

Zou je in ieder geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende 06-nummer? Dan ga ik het een en ander uitzoeken!

Ik hoor graag van je 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@Trebliw, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?

Reageer