Beantwoord

Mobiel verlengen. Moet ik naar Hussel?

  • 21 September 2021
  • 11 reacties
  • 148 keer bekeken

Reputatie 2

Goei'n dag kpn,

Mijn mobiele abbo loopt ten einde, dus verlengen.

Nu hoor ik zo links en rechts dat mijn voordeel dat ik heb met kpn compleet verdwijnt en ik automatisch over ga op hussel!!

Wat is hier van waar en zo ja, hoe kan dit zo maar?

Vr.gr. Johny

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 September 2021, 17:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @astrajohny ,

Verlengen is niet verplicht. Je kunt ook gewoon jouw huidige abonnement ongewijzigd laten doorlopen. Desnoods koop je zelf ergens een nieuwe telefoon als je daar aan toe bent. Dus als je niet verlengt of opzegt, dan verandert er niets los van eventule toestelkosten als die afbetaald zijn.  

Ga je wel verlengen? Dan ga je inderdaad over op KPN Hussel. 

De belangrijkste verschillen : 

 

Voor de duidelijkheid : Verander je niets aan jouw Internet-Thuis-abonnement? Dan blijf je voor Internet -thuis wel die voordelen behouden. 

Maar je verliest dus wel de dataverdubbeling.  

 

Noordzee heeft gelijk. Als je huidige abonnement gewoon bevalt (bundel, prijs, voorwaarden) dan kan je dat gewoon door laten lopen. Nog jaren als je dat wilt.

Je neemt een abonnement met een MINIMUM looptijd. Maar er zit niet echt een maximum aan.

Reputatie 2

Hoi @Noordzee,

Dank voor de reactie.

Is mij alleen nog niet erg duidelijk wat je bedoeld met,

 " Voor de duidelijkheid : Verander je niets aan jouw Internet-Thuis-abonnement? Dan blijf je voor Internet -thuis wel die voordelen behouden. 

Maar je verliest dus wel de dataverdubbeling. "

Dat onderste rijmt niet met dat wat er boven beschreven staat of is die regel niet van toepassing op het  Kpn Compleet??

Reputatie 7
Badge +28

Je hebt voor Internet en TV-thuis Compleet en Hussel. 
 

En je hebt voor Mobiele telefonie Compleet en Hussel. 
 

Als je beide producten afneemt bij KPN dan ga je voordeel ontvangen. Het kan zijn dat je voor Internet en TV thuis Compleet hebt en voor Mobiel Hussel. Of andersom. Of voor beiden Compleet of voor beiden Hussel. 
 

Dataverdubbeling geldt voor Compleet bij mobiel. Een gratis zenderpakket is een voordeel bij Internet  en TV-thuis-Compleet. 

Reputatie 2

@Noordzee 

Dank voor de toelichting.

Nu is het mij helemaal duidelijk.

 

Je hebt voor Internet en TV-thuis Compleet en Hussel. 
 

En je hebt voor Mobiele telefonie Compleet en Hussel. 
 

Als je beide producten afneemt bij KPN dan ga je voordeel ontvangen. Het kan zijn dat je voor Internet en TV thuis Compleet hebt en voor Mobiel Hussel. Of andersom. Of voor beiden Compleet of voor beiden Hussel. 
 

Dataverdubbeling geldt voor Compleet bij mobiel. Een gratis zenderpakket is een voordeel bij Internet  en TV-thuis-Compleet. 

Dus bij een verlenging van mijn mobiel abonnement, houd ik mijn compleet voordelen als gratis zenderpakket en spotify?

Reputatie 7
Badge +24

Dus bij een verlenging van mijn mobiel abonnement, houd ik mijn compleet voordelen als gratis zenderpakket en spotify?

Ja, gratis pluspakket of ESPN.

"Gratis" Spotify heeft niets met KPN Compleet te maken. Dat is gewoon onderdeel van uw thuis abonnement. Net zoals "gratis" tv ontvanger en "gratis" opnemen dat is.

Dus bij een verlenging van mijn mobiel abonnement, houd ik mijn compleet voordelen als gratis zenderpakket en spotify?

Ja, gratis pluspakket of ESPN. "Gratis" Spotify heeft niets met KPN Compleet te maken. Dat is gewoon onderdeel van uw thuis abonnement. 

Ik heb nu in mijn abo  een gratis zenderpakket klopt, dit houd ik dus?

 

Spotify is ook gratis voor mij, daarvan zeg jij dus dat dat onderdeel van mijn thuis pakket is, dus dat verandert ook niet?

 

En wat als ik mijn verlenging niet op de kpn-site regel omdat daar niet het toestel staat wat ik wil?

En wat als ik mijn verlenging niet op de kpn-site regel omdat daar niet het toestel staat wat ik wil?

@RopM . Ook als je verlengt met een toestel bij belsimpel.nl. Als je (verlengde) mobiele abonnement maar van kpn is. Dat wordt dan Hussel v.d. mobiel. Daarbij is geen dataverdubbeling meer; houdt daar rekening mee bij keuze van je bundel.

En wat als ik mijn verlenging niet op de kpn-site regel omdat daar niet het toestel staat wat ik wil?

@RopM . Ook als je verlengt met een toestel bij belsimpel.nl. Als je (verlengde) mobiele abonnement maar van kpn is. Dat wordt dan Hussel v.d. mobiel. Daarbij is geen dataverdubbeling meer; houdt daar rekening mee bij keuze van je bundel.

Dank voor je reactie,

 

Als ik het op KPN doe wordt het toch ook Hussel?

 

Ja. KPN heeft alleen nog Hussel. Maar op je thuis abo onder “Compleet” houd je die voordelen. Met het mobiele Hussel abo heb je alleen 5 euro korting ivm je thuisabo.