Beantwoord

Nieuwe ontvangers en gratis SuperWiFi? Vaste klant.

  • 6 October 2020
  • 5 reacties
  • 210 keer bekeken

Hallo. Ik ben al jaren klant bij KPN (tv, mobiel, internet en telefonie). Nu zijn mijn ontvangers aan vervanging toe. (Vallen vaak uit, vaak geen beeld, etc etc) Ik zou graag kosteloos nieuwe ontvanger willen ontvangen. Ook een extra ontvanger. 3 totaal dus. 
 

Tevens krijgen nieuwe klanten gratis superwifi punten. Deze zou ik ook graag willen ontvangen. 
 

Ik heb een interessant aanbod van Ziggo liggen. Ook voor mijn mobiele contracten. Hopelijk hoef ik hier geen gebruik van te maken. Maar als het nodig ik stap ik met alles compleet over. 
 

hoor het graag. Groet R. Gevers. 

icon

Beste antwoord door Nick83 6 October 2020, 07:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U krijgt geen SuperWiFi's. Dat is simpel. U bent de zoveelste al die hier naar vraagt.

Nieuwe klanten krijgen al vele jaren een welkomstkorting. Daar is niets bijzonders aan. Nu kunnen ze die welkomstkorting inwisselen tegen de SuperWiFi's. Ze krijgen dan geen welkomstkorting dus. De SuperWiFi's "betalen" ze dus met hun welkomstkorting. 

Wat is het merk van de ontvangers? Motorola's kunnen omgeruild worden.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Gevers, welkom hier. 

Nick legt dit al goed uit, dat is een aanbieding voor nieuwe klanten. Vergelijkbaar met een aanbieding die jij ook ooit hebt gehad als nieuwe klant. 

Wat de ontvangers betreft; dit kijk ik graag voor je na. Die horen goed te werken. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik beter inschatten wat er aan de hand is. 

Reputatie 7
Badge +24

@Gevers123, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Volgens mij worden alle mensen getraind om te zeggen dat alle mensen een aanbieding hebben gehad..alleen wasdit 30- 40 jaar geleden niet zo..wat een wassen neus zeg om zo met trouwe klanten om te gaan!!

 

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij worden alle mensen getraind om te zeggen dat alle mensen een aanbieding hebben gehad..alleen wasdit 30- 40 jaar geleden niet zo..wat een wassen neus zeg om zo met trouwe klanten om te gaan!!

In die 30 - 40 jaar heeft u vast wel eens uw abonnement aangepast of verlengt met korting. Tot enkele jaren geleden was dat de normaalste zaak van de wereld.