Beantwoord

Nummer uit KPN Compleet registratie halen

  • 13 July 2020
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik wil een mobiel nummer uit compleet verwijderen dat niet meet bij het gezin hoort.

Kan niet via dit nummer sms sturen.

Heb ook geen pc om dit te doen.

icon

Beste antwoord door Susan_ 13 July 2020, 15:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Frankvn, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas heb je die mogelijkheid niet zelf. Wanneer diegene het adres aanpast zal het nummer automatisch verwijderd worden. Dus je kan dit doorgeven aan diegene. Mocht dat niet lukken, dan kan ik de KPN Compleet desk aansturen (of je kan bellen via 0800-0402 om het door te geven). Zij zullen dan het aangegeven nummer verwijderen. Maar het wijzigen van het adres is sowieso handig indien diegene niet meer bij het gezin hoort.

Mocht je willen dat ik het voor je regel, vul dan jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en bij persoonlijke opmerkingen om welk 06-nummer het gaat (die verwijderd moet worden). Geef daarna hier een seintje en we gaan voor je aan de slag!

Heb het nummer in mijn profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +21

@Frankvn top bedankt! Ik heb het doorgegeven aan de KPN Compleet desk. Zij zullen dit gaan oppakken. Echter wel belangrijk om te weten dat, wanneer deze persoon het adres niet wijzigt het nummer ook weer toegevoegd kan worden. Dus ook de vraag om door te geven om het adres te wijzigen.

Reageer