Beantwoord

Omwisselen pluspakket naar fox sports lukt niet

  • 30 July 2019
  • 7 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik probeer het pluspakket om te wisselen naar Fox Sports aangezien het voetbalseizoen weer begint, maar als ik het via de tv probeer krijg ik de melding dat er nu geen andere pakketten zijn om te kiezen, en via mijnkpn is het bij het bestellen niet duidelijk of het goed wordt verwerkt i.c.m. kpn compleet. Kunnen jullie het omzetten of achterhalen waarom het zelf omzetten niet mogelijk is?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 August 2019, 15:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Alexanderk . Welkom op het forum.
Wat hinderlijk dat het niet lukt. Ik zie dat jij je profiel al hebt ingevuld en heb zelf ook een poging gedaan. Helaas krijg ik de melding dat dit maximaal één keer per maand gewisseld kan worden. Kan het zijn dat jij de afgelopen 30 dagen al eens een switch hebt gedaan? Want dat zou het verklaren. 🙂
Hoi @Erwin_ ,

nee, ik heb eind mei het pakket gewisseld en sindsdien staat het op het pluspakket. Dus dat kan het niet zijn.
Ai, dat is dan merkwaardig, Alexander. Er is vast iets misgegaan in het systeem en ik heb hier een technische melding van gemaakt. Ik verwacht binnen een paar dagen een oplossing.
Dankjewel voor het uitzoeken, ik wacht het af. 🙂
Zo te zien is het door die desk aangepast. Kun jij dat bevestigen, @Alexanderk ?
Hoi @Erwin_ , het is inderdaad omgezet. Dankjewel!
Fijn! Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, weet je mij te vinden! 🙂