Beantwoord

Overstappen thuis internet, vervalt dan de stapelkorting?

  • 14 February 2020
  • 4 reacties
  • 125 keer bekeken

Hallo,

aangezien ik thuisinternet van Telfprt heb, partner van KPN profiteer ik sinds october van dubbele data en korting p/m van 5euro.

Nu denk ik eraan over te stappen van telfort naar tele2. 

Mijn vraag is : vervallen dan deze actievoorwaarden of lopen die alsnog door tot het einde van mijn 2jarig mobiel contract met KPN?

Dank en groeten 

 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 18 February 2020, 10:32

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @Willemstom, als je met je thuisabo overstapt naar Tele2 vervallen al je combivoordelen die je nu hebt omdat je thuis en mobiel combineert.

Waarom wil je naar Tele2 overtstappen? Tele2 is/wordtonderdeel van T-Mobile.

 

Hoi JanD

Ik wil overstappen omdat het tuisinternet van tele2 momenteel 10e goedkoper is p/m. Fors verschil dus vandaar.

Ik was trouwesm niet volledig, ik bedoelde de korting en verdubbeling van data op mijn mobiele KPN abo. Maar mogelijk had je dat al begrepen :)

Maar goed, als dat voordeel dus PER DIRECT vervalt is de motivatie over te stappen al een stuk minder.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Willemstom, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het combivoordeel is gebaseerd op twee abonnementen bij KPN en/of Telfort. Dat is, naast dat ze op hetzelfde adres geregistreerd moeten zijn, een voorwaarde. Blijft er na de overstap van je vaste diensten van Telfort alleen een KPN mobiel abonnement over? Dan heb je, vanaf het moment van overstappen, geen combivoordelen meer helaas. Dus de korting en dubbele data vervalt. Dat is misschien wel iets om mee te nemen in je beslissing. 

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +21

@Willemstom, ik heb geen reactie meer gezien. Mochten je nog andere vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer