Beantwoord

Pakketwissel KPN Compleet

  • 17 March 2020
  • 5 reacties
  • 135 keer bekeken

Ik kon maandelijks wijzigen. Nu er geen voetbal is, wil ik af van Fox Sport, maar ik zie geen alternatief zonder extra te moeten betalen.!?

Klopt het dat ik niet kosteloos meer kan wisselen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 March 2020, 19:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Riet_Hennens, welkom op het forum!

Nu er geen voetbal is, geef ik je groot gelijk dat je graag gebruik wilt maken van de mogelijkheid om te wisselen! Dit kan gelukkig nog steeds, via je MijnKPN account kun je kiezen voor het Pluspakket :relaxed:

Laat je weten of het via deze weg lukt? 

Reputatie 7
Badge +28

@Maja_ @Riet_Hennens 

Er zijn momenteel problemen met het wisselen van zenderpakket via MijnKPN. 
 

Je kunt het nog wel kosteloos regelen via de app, mogelijk is bellen naar 0800-0402 makkelijker en sneller.  Voor dit soort zaken is dit telefoonnummer tot 22.00 bereikbaar. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Is het inmiddels gelukt om te wisselen naar het Pluspakket @Riet_Hennens? :relaxed:

Reputatie 7
Badge +28

 @Riet_Hennens 

Er zijn momenteel problemen met het wisselen van zenderpakket via MijnKPN. 
 

Je kunt het nog wel regelen via de app, mogelijk is bellen naar 0800-0402 makkelijker en sneller.  Voor dit soort zaken is dit telefoonnummer tot 22.00 bereikbaar. 

 

@Riet_Hennens 

Is het wisselen van het zenderpakket al gelukt ? 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben geen reactie meer van je ontvangen en ik hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile:

​