Beantwoord

Pluspakket gratis, maar ik betaal er voor

  • 1 June 2020
  • 4 reacties
  • 180 keer bekeken

Ik heb volgens mijn tv kpn compleet daar is +paket gratis maar ik moet er wel 9.99 euro voor betalen hoe kan dit? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 June 2020, 19:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Trudie61 ,

Heb jij soms ook het Fox-Sport-pakket in gebruik? Als je KPN-Compleet hebt, kun je kiezen uit één gratis extra pakket : Het Fox-Sport-pakket of het Pluspakket. 

Als je ze allebei wilt, dan betaal je wel voor één van de pakketten. 


 

 

Nee heb geen fox sport

Reputatie 7
Badge +28

Ok @Trudie61 ,

Ik ga er vanuit dat je ook een mobiel abonnement hebt wat geregistreerd is op jouw huisadres. Want dat is een voorwaarde voor KPN Compleet. Verder moet je jouw Abonnementen al voor 8 oktober 2019 op jouw naam hebben staan. 
 

Je kunt dit voordeel ook zelf regelen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Trudie61, welkom! Ben je er met de hulp van Noordzee uitgekomen? Is het gelukt met aanmelden, als je dit nog niet had gedaan? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? We helpen je graag.