Pluspakket korting niet op factuur

  • 1 December 2020
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

Reputatie 2

 Opgeven voor korting op pluspakket op 17-11. Onderstaande kwam in beeld. Maar op de factuur geen korting op opnemen. Hoe zit dat?

Groeten

 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @HP51 , ik zie in je screendump toch duidelijk een korting van € 4,99 staan bij het opnemen-pakket.

Reputatie 2

Dat was toen ik mij heb aanmeld, 17-11.

Op de factuur van eind vd maand nog geen verrekening. 

Reputatie 2

Reactie KPN?

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @HP51. Dit komt inderdaad een beetje verwarrend over. Als je een TFT abonnement hebt en een TFT mobiel / KPN mobiel, heb je recht op het gratis zenderpakket (Fox / pluspakket). Dit is iets wat automatisch verrekend zal worden. Je krijgt hem nu 3 maanden gratis en daarna zal hij gewoon gratis doorlopen. Het opnemen pakket zou ook de eerste 3 maanden gratis moeten zijn. Ik zou graag even je factuur willen bekijken. Zou je je contactinformatie nog even toe kunnen voegen aan je profiel? Graag even een seintje als dit gebeurd is, dan kijk ik nog even mee!

Reputatie 2

Profiel aangevuld.

Je zegt Plus 3 mnd gratis en daarna loopt dit gratis door? Klopt dat?

Reputatie 4
Badge +5

@HP51 Dank. Ik heb het nog even nagekeken, had niet gezien dat u al 5 euro korting op het pakket kreeg. Mijn excuses hiervoor. 

Voorwaarden geporteerde TFT klanten:

Gratis TV pakket óf € 5, - korting op je Telfort Thuis abonnement.
Als je een Telfort Mobiel abonnement hebt gecombineerd met een product voor Telfort thuis krijg je met Combivoordeel € 5, - korting op je Telfort Thuis abonnement.
Heb je Internet en Interactieve TV van Telfort, dan kun je kiezen uit drie voordelen: € 5, - korting op je Telfort Thuis abonnement óf Gratis Pluspakket óf FOX Sports Eredivisie.

Het is dus 5 euro korting op het pakket of een gratis zenderpakket. In uw geval zou het het beste zijn om de 3 maanden korting voor het pluspakket uit te zitten en daarna het gratis Pluspakket te nemen i.p.v. de 5 euro korting.

Bij deze heb ik 3 maanden opnemen gratis aangezet! Vanaf nu zal deze 3 maanden gratis zijn.