Beantwoord

Pluspakket was gratis, wordt plotseling in rekening gebracht

  • 24 April 2021
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Ik heb al jaren mij abonnement niet aangepast. Nu wordt er opeens een pluspakket in rekening gebracht en de korting die ik had staat niet meer op de rekening. Kan iemand mij dit uitleggen.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 April 2021, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hallo @combivoordeel, welkom op het forum. Als ik je goed begrijp had je de korting als voordeel van (Telfort) CombiVoordeel of (KPN) Compleet? Is er iets veranderd in de abonnementen die je daarbij had aangemeld? Zou je daarnaast ook je forumprofiel volledig kunnen invullen en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken.

Reputatie 7

Ik heb nog geen reactie of gegevens van je gezien @combivoordeel. Is het inmiddels via een andere weg gelukt? Als ik via deze weg nog met je mee kan kijken hoor ik het graag van je.

KPN heeft me inmiddels benaderd. het bleek een administratieve fout.De verrekening zal in de factuur van mei worden rechtgetrokken. het lijkt er dus op dat KPN het snel en netjes heeft opgelost.  

Reputatie 7

Dat is goed nieuws inderdaad, gelukkig wordt het al opgelost. Als ik toch nog met je mee kan kijken hiernaar, of als je andere vragen voor me hebt horen we het graag van je.