Beantwoord

Slecht geïnformeerd

  • 24 September 2019
  • 10 reacties
  • 172 keer bekeken

Contact met KPN gehad over internet verbinding, dat ging allemaal prima. Krijg ik de vraag ik zie dat u prive KON compleet heeft u kunt deze om laten zetten naar klein zakelijk dat is voordeliger voor u. Ik nog nee laat maar het is goed zo. Nee dat is zonde meneer als ik u was zou ik het doen. Oké er veranderd verder niets. Nee meneer alles blijft het zelfde. Nou als het voordeliger kan doe dan maar. Alles dus omgezet in klein zakelijk prima dacht ik, tot dat ik spotify aan had reclame ???? Ik had toch spotify premium. Dan maar bellen met klein zakelijk klopt meneer de voordelen die had zijn komen te vervallen met dit pakket. TOP KPN ben dus nu duurder uit wat een geluksvogel ben ik toch met KPN, dus uit het diepst van mijn hart Dank u KPN geweldig dit
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 September 2019, 21:08

Bekijk origineel

10 reacties

Badge +19
Wat een bizar verhaal!! Ik denk dat je binnen 14 dagen dit abonnement kan annuleren. Of is die 14 dagen al voorbij?
Helaas al voorbij
Reputatie 7
Badge +24
Wat voor abonement had u? Met welke opties erbij? Want dat klein zakelijk goedkoper zou zijn, dat klinkt mij vreemd in de oren. Ja als je de excl. BTW prijs pakt misschien 😄 maar anders geloof ik er geen bal van.

En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat als je een zakelijk abo hebt met tv, dat je dat gewoon helemaal in de btw boekhouding mag meenemen en daarvan dus de btw volledig mag terug vragen...
KPN compleet met spotify
Is trouwens ook niet de bedoeling dat je die in de boekhouding meeneem. Gaat mij erom dat ik het niet meer kan terugdraaien en hier dus een jaar aan vast zit. En vooral dat medewerkers van KPN weten waar ze het over hebben, verstand van zaken dus. Dat was in dit geval blijkbaar niet
Reputatie 7
Badge +24
Je kunt het zelf ook nakijken hé. Eigenlijk moet je op zulk soort dingen überhaupt nooit ingaan zonder dat je het zelf eerst nagekeken hebt.

Ik heb nu het basis abonement met 2de nummer en extra hd ontvanger.


Dat is 61.50 dus. Zakelijk kom ik met precies hetzelfde op het volgende uit:



Dat word dus 58,02 per maand excl. BTW. Incl. BTW word dat dan gewoon 70,20 per maand. Wat nou goedkoper? Ja als je de BTW volledig terug vraagt van de belasting ja, maar zo als gezegd: ik twijfel er sterk aan of dat toegestaan is.
Zal het nog eens op mn gemak nakijken heb volgens mij nog wel een paar maanden korting. Volgend jaar maar weer omzetten. Nogmaals het gaat mij erom dat ze bij KPN kennis van zaken moeten hebben, dat zo iets niet kan gebeuren. Ben een
leuk klantje voor KPN met thuispakket en 4 mobieltjes. Toch jammer dat ik als goede klant mij nu een beetje genaaid voel. Kan anders ook met de hele zooi dadelijk overstappen, neem aan dat ze dat niet willen. Bedankt voor je reactie Nick
Reputatie 7
Badge +21
Welkom op het Forum @Richard E, en goed dat je jouw bericht hier deelt!

Allereerst dien ik je een excuses aan te bieden. Onder geen enkele omstandigheid is het de bedoeling dat je niet goed geïnformeerd wordt over het abonnement en een eventuele wijziging. Als je nou goedkoper uit was geweest, dan was het misschien nog te overzien. Maar zoals je het hier aangeeft is dat blijkbaar niet zo.

Spotify zit inderdaad niet meer inbegrepen bij onze nieuwere abonnementen, los kan je het altijd nog afnemen voor € 8,99 per maand. Dit had gemeld moeten worden, omdat je hier wel gebruik van maakte.

Zeer spijtig dat de 14 dagen bedenktijd voorbij zijn. Maar ik kijk graag voor je wat ik in deze situatie voor je kan betekenen. Zou je voor mij je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

Verder ga ik de collega die dit geregeld heeft voorzien van informatie en feedback, zodat dit niet nog een keer voorkomt! Een keer is al een keer teveel..
Susan bedankt voor je reactie. Ik heb mn Forum profiel aangevuld.
ik hoor graag hoe of wat er nog geregeld kan worden.
Met de 6 maanden korting zal het wel een beetje verzachten, maar al die moeite voor eigenlijk niets. moet dus nu spotify activeren en contractdatum in de gaten houden om het weer om te zetten.

fijne avond groet Richard
Reputatie 7
Badge +21
@Richard E, ik heb de feedback ingediend voor de collega en wil een klacht voor je aanmaken. Zelf kan ik namelijk geen korting op bijvoorbeeld Spotify geven, maar misschien de klachtenafdeling wel. Echter omdat het om kleinzakelijk gaat, kan ik de klacht zelf niet indienen. Zou je hiervoor willen bellen met 0800-0402 of contact willen opnemen via de chat? Ik noteer mijn bevindingen bij jouw gegevens, zodat ze daar niet meer naar hoeven te vragen!

Reageer