Beantwoord

Telefoonnummer toegevoegd aan account, maar MB’s delen gaat niet

  • 19 July 2020
  • 4 reacties
  • 963 keer bekeken

Hi,

wij hebben voor onze dochter een kidsSim gekocht, bij KPN zodat we onderling MB’s kunnen delen.

Ik heb haar telefoonnummer toegevoegd, maar als ik kies voor MB’s delen dan kan ik haar nummer niet kiezen om MB’s naar te verdelen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Groeten

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 July 2020, 07:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @EllendeG ,

Je kunt de registratie van het nieuwe (Kidssim) nummer op twee plekken regelen. 

Je kunt in Mijn KPN (bv door in te loggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen. Maar als het goed is, heb je dat dus al gedaan. 
 

Maar dan ben je er nog niet.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

Daarna kun je het nummer ook nog toevoegen aan je “KPN huishouden”.

Dat gaat het snelste via 0800-0402. Na het toevoegen kun je dan MB’s delen met je gezinsleden. Dan ga ik er wel vanuit dat jouw nummer gen oud Telfort-nummer is wat aan het begin van het jaar is overgezet naar KPN. 

Het toevoegen aan je huishouden kan eventueel ook via het forum. Maar dat duurt langer. Je moet dan ook jouw volledige forumprofiel vullen en dan ook het nieuwe nummer vermelden in het veld opmerkingen. 
 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @EllendeG, welkom op het Forum!

Zoals Noordzee hierboven al aangeeft dien je het nummer niet alleen in MijnKPN toe te voegen maar ook te registreren voor de voordelen. Indien je al een registratie hebt dan kan je hem toevoegen via deze website.  Mocht dit niet lukken zelf of telefonisch, dan hoor ik het graag! :blush:

Bedankt!!

na gesprek in de chat is nu alles op orde en kunnen we MB’s delen zoals we dat willen! 👍🏼

Reputatie 7
Badge +28

Fijn ! En graag geholpen natuurlijk....