Beantwoord

Telfort en KPN gaat op in KPN, mijn vrouw en ik hebben Telfort, mijn zoon KPN dat levert alleen maar nadelen op

  • 20 September 2019
  • 4 reacties
  • 157 keer bekeken

MIjn vrouw en ik hebben beiden Telfort, dat is leuk want dan heb je "Mb's verdubbelen" want.. zelfde adres. Mijn zoon is nu oud genoeg voor een abonnement, echter Telfort is niet meer te kiezen, want: het wordt KPN. Dus, ik heb niet het voordeel van "zelfde adres verdubbelen" (Telfort) en niet het voordeel van MB's delen (KPN). Eerlijk gezegd ben ik daar best zuur over en heb terugkijkend spijt dat ik voor mijn zoon nu KPN heb gekocht.
Het zou KPN sieren als er een vorm van coulance geboden wordt.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 21 September 2019, 19:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Kunnen de Telfort abonnementen niet naar KPN gemigreerd worden?
Ja dat is een goed idee om te verkennen, dank je wel voor het meedenken...
Net gebeld, nee, helaas dat is nu nog niet mogelijk. Over een maand of twee krijg ik een brief met informatie over migratie van mijn Telfort naar KPN abonnement.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Paul, welkom hier.

Wanneer je een KPN mobiel combineert met Telfort mobiel dan krijg je daarop de € 5.- korting, totdat je uiteraard ook me de andere mobieltjes overstapt. Heb thuis vast internet of tv ook van Telfort of KPN? Dan krijg je namelijk ook de verdubbeling.