Beantwoord

Toegezegde voordelen niet verrekend! Superwifi toch doorberekend

  • 10 September 2021
  • 11 reacties
  • 102 keer bekeken

Er zat een maand tussen onze verhuizing en ons nieuwe huis. daarom, eerst opgezegd en vervolgens nieuw abo afgesloten. toegezegde gratis 2  wifiversterkers stonden vervolgens ‘gewoon’ op de rekening. zou terugbetaald worden; Helaas! na maanden nog niet. bovendien is de husselkorting van een van de mobiele nummers niet doorgevoerd; betaal dus al maanden 5 euro per maand teveel! Bellen naar de klantenservice is tegenwoordig onmogelijk (en dat voor een telefoonaanbieder). Pfff

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 13 September 2021, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Als u belt met 0800-0402 zou u toch echt met de klantenservice in gesprek kunnen.

Dat nummer is onvindbaar op de site. In het weekend bovendien niet bereikbaar.

Bovendien al tijden gespendeerd aan de telefoon en ondanks de telefonische toezeggingen zijn de bedragen niet verrekend. 

Reputatie 7
Badge +21

Dat nummer is onvindbaar op de site. In het weekend bovendien niet bereikbaar.

Op werkdagen zijn ze bereikbaar van 08:00 - 20:00 uur en zaterdags van 08:00 - 17:00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten. Alleen voor storingen en problemen 24/7 bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +24

Dan heeft u dus gewoon een nieuw abonnement afgesloten als nieuwe klant (ander adres). Toch? Daarbij kon u kiezen voor gratis SuperWiFi's of korting. U heeft gekozen voor de gratis SuperWiFi's en heeft geen korting gekregen?

Ik zou twee gratis wifi punten/versterkers gratis ontvangen; desondanks zijn die doorberekend. Achteraan gebeld; zou gecorrigeerd worden- helaas dus niet…

Reputatie 7
Badge +15

@PaulienZ Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je al zo lang bezig bent om dit in orde te maken. 

Ik controleer graag wat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of ik het kan oplossen! 

Ingevuld

Reputatie 7
Badge +15

@PaulienZ Bedankt voor het invullen van je profiel! 

Ik heb de gegevens even nagelopen en zie inderdaad zowel de gemaakte afspraken als de kosten voor de Superwifi punten terugkomen. 

Ook zie ik dat mijn collega's al een vergoeding gedaan zouden hebben, maar deze vind ik nergens terug. Hier lijkt dus iets te zijn mis gegaan. 

Ik heb de vergoeding nu alsnog ingevoerd, dit betekent dat er op de factuur van oktober 149 euro in mindering gebracht zal worden.

Dan zal het terug te geven bedrag groter zijn dan de factuur, het verschil zal worden uitbetaald op het bekende rekeningnummer. Excuses dat dit zo lang heeft moeten duren. 

Wat betreft het mobiele nummer zie ik niet direct terugkomen wat je bedoelt. Om welk mobiel nummer gaat het precies? Zou je de laatste 3 cijfers van het nummer hier kunnen delen? Dan controleer ik dit ook! 

Vooralsnog ben ik blij als de toegezegde korting wordt teruggestort. 

Op de factuur van het abonnement dat eindigt op 465, zie ik net dat er blijkbaar iets anders is aangepast waardoor dit nu het duurste abonnement van de vier is geworden (terwijl de andere drie onbeperkt internet en bellen hebben en rond de 25 euro per maand kosten). Zogenaamd wordt de 5 euro korting wel verrekend; maar het maandbedrag is een stuk hoger geworden… Daar zal ik nog wel even naar kijken…
 

 

Reputatie 7
Badge +15

@PaulienZ Ik zie op het adres niet direct een nummer dat eindigt op 465. 

Wel heb ik het nummer dat eindigt op 644 op hetzelfde adres toegevoegd aan de Hussel voordelen. 

Zou je anders het volledige nummer eindigend op 465 onder "persoonlijke opmerkingen" in je forumprofiel willen zetten? 

Dan loop ik ook deze na! :)