Beantwoord

Vaste telefonie in pakket

  • 6 January 2020
  • 2 reacties
  • 165 keer bekeken

Ik heb al jaren een all in pakket met daarin vaste telefonie die ik niet gebruik. Het geeft echter ook een boel voordelen en gratis opties. Als ik de vaste telefonie er nu uithaal, ben ik dan alle voordelen kwijt of is het juist wat ik hoorde dat dit nu wel kan? 

 

icon

Beste antwoord door Nick83 7 January 2020, 18:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Wouter, welkom op het forum. 

DIt is afhankelijk van welke inbegrepen voordelen je gebruikt. Spotify bijvoorbeeld. In je overzicht zie ik echter dat je 2 extra nummers hebt waar je los voor betaalt, totaal € 5.-. Die kun je sowieso verwijderen zonder dat dit invloed heeft op de rest van je voordelen. Dan blijf je 1 nummer van de 3 houden dat inbegrepen is in je pakket. 

Reputatie 7
Badge +24

Die 2 extra nummers kun je laten verwijderen zonder dat da gevolgen heeft voor het pakket. Scheelt je 5 euro per maand.

Vervolgens hou je dan nog 1 nummer over. Dat nummer is vast onderdeel van het pakket en kan niet uit het pakket verwijderd worden.

Je kunt verlengen naar hussel. Dan kun je wel internet en tv nemen zonder telefonie. Maar waarschijnlijk ben je dan niet goedkoper uit. Met hussel kom je namelijk met 100 mb internet, tv, 2de ontvanger, opnemen, Pluspakket en Spotify al uit op 73,48. Zo uit mn hoofd.