Beantwoord

Verandering in mijn abonnement

  • 8 June 2020
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik kreeg ineens een sms dat gratis bellen verwijderd is. Volgens mij heb ik geen opdracht gegeven. Waarom is dat verwijderd?

icon

Beste antwoord door Susan_ 15 June 2020, 19:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Stijn1234, welkom terug op het Forum!

Als ik jouw berichtje lees dan denk ik gelijk aan de KPN Compleet of KPN Hussel voordelen.. Dit krijg je als meerdere abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan. Kan het zijn dat je verhuisd bent, of jouw nummer om de een of andere manier uit de registratie verwijderd is? Of heb je onlangs verlengd? Dan kan het ook nog wel eens mis gaan. Mijn vraag is: zijn er nog steeds meerdere abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd? 

Ik kan ook het een en ander voor je uitzoeken. Wil je in dat geval even jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Stijn1234 ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen of is het inmiddels alweer opgelost?

Reageer