Beantwoord

Verhuizing doorgeven

  • 9 June 2020
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik ga 5 juli deze woning verlaten maar wil wel weer internet op de nieuwe locatie. En dat ik dus bereikbaar ben voor het vrijwilligerswerk etc. Ook i.v.m bankzaken. Maar gezien ik geen verhuizing via online kan doorgeven i.v.m pakket wat ik niet snap. Ik ben al van 1972 bij KPN en verwacht gewoon mijn internet zoals ik k nu heb. Ik ben daar tevreden over. Dus kort termijn internet op nieuwe locatie

icon

Beste antwoord door Susan_ 15 June 2020, 20:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @100419,

Een verhuizing kun je doorgeven via 0800-0402 en dient maximaal 3 weken van te voren aangevraagd te worden. Je geeft via de klantenservice je voorkeursdatum op (meestal de verhuisdatum) en op die dag zul je op je oude adres afgesloten worden en op je nieuwe adres aangesloten. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @100419, welkom op het Forum en bedankt voor jouw berichtje!

Indien een verhuizing doorgeven online niet lukt, dan kan je het beste even bellen via 0800-0402 zoals Chris aangeeft. Dit zodat eventuele voordelen die je bezit meeverhuisd kunnen worden. Het is wel afhankelijk van je nieuwe adres welke mogelijkheden hier zijn wat betreft internet. Heb je nu bijvoorbeeld een abonnement voor 100Mbit/s en is hiervoor geen aansluiting op je nieuwe adres? Dan kan het zijn dat je abonnement aangepast moet worden. Deze mogelijkheden zullen dan telefonisch met je besproken worden.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +21

@100419 is het doorgeven van de verhuizing inmiddels gelukt? :smile:

Reageer