Beantwoord

Verlenging geannuleerd toch betalen?

  • 15 June 2020
  • 6 reacties
  • 193 keer bekeken

Laatst heb ik ons kpn compleet abonnement verlengd naar kpn hussel met de gedachten dat ik hier super wifi bij kreeg. Aangezien deze er toch niet tussen zat heb ik de verlenging geannuleerd. Nu staat in mijn abonnement wel kpn hussel en is de (gratis) fox sport weg.

Na het annuleren heb ik een bevestiging gehad dat die geannuleerd is en dat kpn nog contact op zou nemen. 3/4 weken later heb ik gebeld hoe het zit en geven ze aan dat ze niks kunnen betekenen. Nu betaal ik dus net zo veel voor minder. Dit voelt voor mij als oplichting. Zijn er meer mensen die dit mee hebben gemaakt en wat hebben jullie toen gedaan? 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 June 2020, 08:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wanneer heeft u geannuleerd? Als het Hussel abonnement 1maal in werking is getreden, dan kun je niet meer annuleren. Er is geen weg terug.

@Nick83 bedankt voor je reactie.

Ik heb binnen een uur geannuleerd. 

Ik ben nog vergeten te melden dat de einddatum van het contract nog mijn oude contractdatum is. Ook zijn de spullen nooit geleverd (zoals tv ontvangers) die bij de verlenging erbij zouden horen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @LeonWellner. Dat is vreemd. Ik zal voor jou uitzoeken wat er is gebeurd met jouw abonnement en waarom FOX Sport nu weg is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik het verder voor jou uit. 

@Vikash bedankt voor je reactie. Mijn gegevens zijn zover als op dit moment mogelijk bijgewerkt. 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht Ik had je graag verder geholpen, maar helaas is het niet meer mogelijk om deze wijziging terug te draaien. Op het moment van annuleren was jouw bedenktijd al voorbij. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer uitleg hierover.

Reageer