Beantwoord

Verwenning door KPN van nieuwe klanten (nieuwsbericht op Totaal TV van 30 augustus 2021)

  • 31 August 2021
  • 12 reacties
  • 307 keer bekeken

Beste forumleden,

Afgelopen maandag, 30 augustus 2021, las ik op Totaal TV het bericht dat KPN nieuwe klanten verwent met gratis tablet (twv 459 euro), Superwifi en hoge korting bij het afsluiten van een contract (minimaal 1 jaar) onder de noemer Back To School Snelpakker. Uiteraard super voor nieuwe klanten.

MAAR, ik vroeg mij af wat KPN doet voor trouwe klanten. Ik zie de abonnementskosten alleen maar stijgen.

Het wordt tijd dat KPN wat gaat doen aan het onboarden van bestaande klanten.

In de hoop dat KPN zich dit aantrekt en hier iets mee doet zie ik reacties graag tegemoet.

Groet,

Jos

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 September 2021, 08:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sepp21 ,

KPN vindt het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent.
 

Ze schijven: 

Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,Spotify, Amazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap goed dat je ook graag een mooi kado krijgt. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig.  Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Sepp21, welkom! Ik heb weinig toe te voegen aan de reactie van Noordzee eigenlijk :-). Mocht je hier toch nog vragen over hebben, laat het gerust weten.

Reputatie 6
Badge +8

@Noordzee is kennelijk ook kpn medewerker. Ik zie wel vaker erg gekleurde berichten van dit forumlid voorbijkomen.

 

On topic: gewoon opzeggen. Dan komt KPN je wel achterna. En anders maar niet. Dan krijg je bij een andere provider welkomstkorting.

En ga je volgend jaar weer naar KPN....

Badge +19

@HGD maar waar moet je dan naar toe??? Misschien is het ergens anders goedkoper maar beter wordt het niet.

Hoezo, of je nu bij KPN problemen hebt of bij een ander, zolang het probleemloos werkt zit je bij iedereen wel prima.

Reputatie 7
Badge +30

@Noordzee is kennelijk ook kpn medewerker. Ik zie wel vaker erg gekleurde berichten van dit forumlid voorbijkomen.

Het kan niet zo zijn dat hij gewoon blij met onze dienstverlening is en het leuk vindt om anderen te helpen? Dat is namelijk het geval.

On topic: gewoon opzeggen. Dan komt KPN je wel achterna. En anders maar niet. Dan krijg je bij een andere provider welkomstkorting.

En ga je volgend jaar weer naar KPN....

Opzeggen staat je natuurlijk vrij! Denk er dan om dat je al je apparatuur in moet leveren, e-mailadressen verdwijnen, je de andere provider weer aan moet sluiten, wat eigenlijk altijd goed gaat, maar je zult maar net zien…, en dan volgend jaar weer dezelfde rompslomp om terug te komen naar KPN. Als je daar zin in hebt, dan is dat zeker een optie. 

Badge +19

Hoezo, of je nu bij KPN problemen hebt of bij een ander, zolang het probleemloos werkt zit je bij iedereen wel prima.

Dat is niet zo. Pair bonding is alleen bij kpn mogelijk bijvoorbeeld. Ik woon in een buitengebied en ken diverse buren die zijn overgestapt maar terug komen omdat andere providers niet de snelheid kunnen leveren die kpn levert. 

We hebben het over normale gevallen, uitzonderingen zijn er altijd, maar kan ook net andersom zijn, mijn moeder heeft KPN gehad in het buitengebied op koper, net aan 11Mb en geen 4g erbij mogelijk, lijn zou 16Mb moeten kunnen halen, overgestapt op Tele2, 17Mb uit de lijn en storingsvrij TV kijken met een antieke amino en router.

De topic ging over het kado voor nieuwe klanten. De vraag was: wat doet kpn voor bestaande klanten. Als zulke prijzige kado's worden verstrekt, verbaast het mij niet dat de abonnementsprijs stijgt. We betalen al genoeg voor een werkend netwerk.

Reputatie 7
Badge +24

De topic ging over het kado voor nieuwe klanten. De vraag was: wat doet kpn voor bestaande klanten. Als zulke prijzige kado's worden verstrekt, verbaast het mij niet dat de abonnementsprijs stijgt. We betalen al genoeg voor een werkend netwerk.

Er worden al jaren welkomstgeschenk of korting gegeven. Die tablet ziet er misschien duur uit. Maar het is waarschijnlijk een uitlopend model wat KPN inkoopt voor een een fractie van het bedrag wat ze noemen.

Reputatie 6
Badge +8

@Noordzee is kennelijk ook kpn medewerker. Ik zie wel vaker erg gekleurde berichten van dit forumlid voorbijkomen.

Het kan niet zo zijn dat hij gewoon blij met onze dienstverlening is en het leuk vindt om anderen te helpen? Dat is namelijk het geval.

Nee. Hij schrijft 'we'. Als in 'wij KPN'...

 

 

content-quote widget

Reputatie 7

Die tablet ziet er misschien duur uit. Maar het is waarschijnlijk een uitlopend model wat KPN inkoopt voor een een fractie van het bedrag wat ze noemen.

De Microsoft Surface Go 2 is op 6 mei 2020 op de markt gekomen en is dus nog niet echt oud. De verwachte launch date voor de Microsoft Surface Go 3 is 22 september 2021.

Overigens is Windows absoluut niet mijn favoriete OS voor een tablet en als desktopvervanger is deze tablet mijns inziens ongeschikt.

Zelf heb ik (zakelijk) een 15inch Microsoft Surface Book 3 i7 en een 12inch Microsoft Surface Pro 3 i5. Beide fantastische apparaten maar wel een tandje groter en een beduidend beter presterende CPU in vergelijking tot de Microsoft Surface Go 2.

Desaltniettemin best een leuk apparaatje die Go 2.