Vraag

Voordeel zoals aangeboden. In mail

  • 8 February 2019
  • 8 reacties
  • 226 keer bekeken

Vandaag mail van KPN met rekening en ex voordeel aanbieding. Volgens de dame van de klantenservice heb ik daar geen recht op omdat ik deze voordelen al in 2017 heb gehad. Helemaal oneens met deze dame. Mail van vandaag geeft aan dat ik recht heb op de geschetste voordelen. Echter ik heb haar niet kunnen overtuigen. De directeur klantenservice mocht ik niet spreken. Vervelend voor mij als trouwe KPN klant!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dag Theo. Allereerst, welkom op het forum. Vreemd verhaal als ik het zo lees. Zou je een screenshot hier willen plaatsen van het mailtje waarin die voordelen worden benoemd? Dan kijk ik graag na of die dame gelijk had of niet. 😉

Ik hoor graag van je.
Beste Alex. Zie hier de plaatjes. Gr Theo

Reputatie 7
Badge +24
Dat zie ik zelf ook voor me, maar over welke voordelen hebben we het hier precies welke jij mist of geen recht op zegt te hebben? Zou je daarnaast ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Beste Alex. Even vraagje. Jij bent moderater. Dit vraagt wat uitleg!
Reputatie 7
Badge +24
Natuurlijk, en dat klopt inderdaad. Ik ben een moderator hier en werk dus ook bij KPN. Wat voor uitleg zou je graag willen hebben?
Beste Alex. Ik denk dat ik het de medewerkster van de klantenservice en jou al voldoende heb uitgelegd. Ik heb er geen zin meer in om mijn standpunt weer te moeten uitleggen. En zeker niet weer zonder gesprek. Het is toch jullie gelijk versus het mijne. Groet
Reputatie 7
Badge +24
Ik weet niet of dit aan mij ligt, maar uit bovenstaande uitwisseling snap ik niet wat er niet klopt of wat je precies wilt. Ik wil je uiteraard graag helpen. Zonder je gegevens in je profiel of privébericht kan ik dit overigens ook niet nakijken. Ik hoop dat je toch de moeite wilt nemen om je gegevans aan te vullen, hier aan te geven wat er volgens jou niet klopt en welke voordelen je mist.
Sommige zijn niet te helpen.