Beantwoord

waar is mijn dubbele data gebleven?

  • 1 December 2020
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement via de app verlengd. Tot de verlenging kreeg ik altijd dubbele data omdat ik meerdere producten af neem. Nu ineens niet meer. Hoe zit dat?

icon

Beste antwoord door Ward_ 1 December 2020, 12:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik heb mijn abonnement via de app verlengd. Tot de verlenging kreeg ik altijd dubbele data omdat ik meerdere producten af neem. Nu ineens niet meer. Hoe zit dat?

Admin: Reacties verplaatst naar je eigen topic

Reputatie 7
Badge +10

Dit komt omdat je dankzij de verlenging bent overgestapt van een ouder abonnementstype naar het nieuwe Hussel abonnement.

Onder Hussel zijn er ook enkele voordelen maar niet het verdubbelen van je data (KPN Compleet).

 

Het wordt over het algemeen als niet voordelig gezien om je mobiele abonnement te verlengen als je nog de oude KPN Compleet voordelen had op (vooral) je mobiele abonnement.

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb mijn abonnement via de app verlengd. Tot de verlenging kreeg ik altijd dubbele data omdat ik meerdere producten af neem. Nu ineens niet meer. Hoe zit dat?

Je hebt ook al een eigen topic gemaakt voor die vraag en die heb ik net beantwoord. Eigenlijk dus hetzelfde als het probleem hierboven van 9 maanden geleden.