Sinds eind september een mobiel abonnement toegevoegd aan mijn internet bij KPN. Op mijn eerste factuur zie ik geen hussel korting van 5,-. Hoe krijg ik die alsnog iedere maand?
Groet,
Emile
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Bekijk origineelSinds eind september een mobiel abonnement toegevoegd aan mijn internet bij KPN. Op mijn eerste factuur zie ik geen hussel korting van 5,-. Hoe krijg ik die alsnog iedere maand?
Groet,
Emile
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Bekijk origineelDat probleem had Ik ook. Gewoon naar de KPN bellen. Telefoonnummer 08000402. Veel succes.
Dat probleem had Ik ook. Gewoon naar de KPN bellen. Telefoonnummer 08000402. Veel succes.
En weer uren in de wacht staan waarschijnlijk :-(
Was met 10 minuten geregeld. En is ook een gratis nummer. Groet Beanbrtn
Hallo
Fijn, ik wacht m'n novemberfactuur af.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.