Beantwoord

Waarom kan ik zelf mijn abonnement niet wijzigen? Er verschijnt steeds een foutmelding.

  • 3 August 2020
  • 1 reactie
  • 110 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement aanpassen. Ik dacht gebruik te kunnen maken van een mooie aanbieding, maar bij het activeren werkt het niet.

Bij aanvang aangegeven dat ik mobiel en internet/TV heb via KPN en ben ingelogd met mijnKPN inlog.

Dus ik dacht als trouwe klant beloont te worden, maar helaas.

Vervolgens via MijnKPN proberen aan te passen, maar keer op keer Foutmelding, probeer het later.

Mobiel heb ik wel kunnen aanpassen. Maar wil het i.c.m. 4 K abonnement, 500/500 glasvezel, Spotify Free, Pluspakket, 2 TV Ontvangers, geen vaste telefoon. 

 

Wel jammer dat je als trouwe klant geen extra voordeel voor een half jaar kan krijgen.

 

Kan dit geregeld worden?

 

Alvast dank!

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 August 2020, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @John1809, welkom en excuses voor de late reactie! Wat gek dat het niet lukte om je abonnement aan te passen! Ik zie dat het inmiddels met hulp van mijn collega wel gelukt is. Top :-). Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?