Beantwoord

Wisselen van Fox sports naar het pluspakket.

  • 17 March 2020
  • 8 reacties
  • 334 keer bekeken

Hallo.

Ik wil wisselen  van Fox sports naar het pluspakket. 
Maar om één of andere vage reden lukt mij dat niet.

Zie bijgevoegde foto’s.

Kunt u mij vertellen wat ik fout doe? Ik heb namelijk geen betaald pakker, voor zover ik weet.

 

Mvg, Carlo.

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 March 2020, 17:56

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Carlo64 ,

 

Op dit moment kun je dit het beste telefonisch regelen. Bel even naar 0800 - 0402. Daar maken ze het meteen voor jou in orde. 

 

 

Je bent niet de eerste die zich hiermee meldt. Heel apart, maar het is dus geen individueel ding.

De andere gebruiker heeft gebeld met kpn en dat is toen door de tel. medewerker opgelost. Die kon het wel omzetten. Heb je het trouwens al via MijnKPN geprobeerd? Misschien lukt het daar wel.

Tel nr kpn 0800-0402

Ja, heb het ook via MijnKPN geprobeerd. Lukt ook niet.

Ik ga morgen het telefoonnummer dat jullie mij hebben geven bellen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Mvg. Carlo.

Reputatie 7
Badge +28

Prima, je kunt ze nu ook nog bellen. Voor dit soort zaken zijn ze tot 22.00 bereikbaar. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Carlo64, gek dat het wisselen niet lukte. :confused: Is het telefonisch inmiddels opgelost en heb je van gratis zenderpakket kunnen wisselen? 

Hoi @Carlo64  @Sanne_M  en anderen.

Mij is het gelukt via de app op mijn mobiele telefoon.

Naar bekijk u voordelen.

Dan zie je staan voordelen per product.
Internet en tv 4K  in mijn geval.

Daaronder staat:

Gratis zenders + Films
Daar staat het pakket wat je nu hebt.
Daarnaast een potlood daar op drukken en wisselen maar

Iemand anders heeft mij daarop gewezen, maar kan dat topic niet terugvinden. @Alex_P  weet dat wel terug te vinden die heeft daar ook gereageerd.

Veel succes

Hoi allemaal en @DennisAm en @Alex_P 

Alle credits zijn voor jou  @DennisAm .
Jij bent degene die mij op het juiste pad heeft gezet voor de oplossing van mijn probleem in dit topic .

Nogmaals mijn dank daarvoor DennisAm zonder jou was ik daar niet terecht gekomen.

Ik wil ook wisselen van KPN Compleet FOX Int. Sports → KPN Plus pakket, of hoe dat pakket ook maar heet.

Ik heb via de app mijn wens te kennen gegeven, maar zie dat het nog niet gewijzigd is. Wel al wel aangegeven, maar nog niet doorgevoerd blijkbaar. dat duurt een of twee dagen heb ik begrepen.

Maar ik moet daar blijkbaar wel zelf een aantekening van maken, want als ik een uur of twee later terug kom, en door drukte vergeten ben, dat ik al in feite gewisseld heb, en dus nog een keer die Fox Sports verwissel met Plus ! Dan zou je bij een goed systeem met een dito database neem ik aan, mogen verwachten, dat er een melding komt van in de trant van:

“Bezig met wijziging Fox->Plus door te voeren”

Maar nee. Dus ik, nogmaals FOX naar Plus wijzigen, want vergeten om zelf een aantekening te maken !

 

De gebruiksvriendelijkheid straalt er niet van af.

Hart.Gr.

Roel

 

IK neem de “klacht”  terug. Inmiddels is de wijziging namelijk al doorgevoerd.

Wat dus een behoorlijke verbetering is.

Misschien is daarom de melding hierboven ook niet nodig. 

Excuses.

Hart.Gr.

Roel

Reageer