Beantwoord

Zeer droevige service en kwaliteit

  • 10 oktober 2019
  • 17 reacties
  • 545 keer bekeken

Goedenavond,

Afgelopen week zijn wij overgestapt naar KPN compleet. Op de zonnige maandagochtend stond de monteur aan de deur om alles voor ons over te zetten en het een en ander aan te sluiten. Echter begon mijn eerste kennismaking met KPN al goed. De beste monteur zat het werk een beetje tegen en begon te vloeken en met dozen tegen mijn lantaarns aan te gooien. Toen ik hem vervolgens zei rustig te blijven snauwde hij terug: ‘help me dan het lukt me niet’. Vervolgens kwam ik even later van boven naar beneden gelopen en waren de radiozenders van mijn radio veranderd: ‘bah wat een kut zender had je erop staan, ik heb de wat anders op gezet’.

‘WELKOM BIJ KPN’

Vervolgens was de beste man de deur uit en toen begon het feest met KPN. Mijn mb’s van mijn mobiel zouden verdubbeld worden omdat ik KPN compleet had. Meneer het probleem is opgelost en uw mb’s zijn verdubbeld. Jammer dat ik hier eerst drie keer voor moest bellen en gemiddeld 30 min in de wacht moest staan.

Het volgende feest, de interactive tv van KPN. Volgens de monteur zou dit geheel naar behoren werken. Niets is minder waar en hebben we hier ‘maar’ twee keer voor hoeven bellen voordat dit probleem was opgelost.

Dan hebben we nog zoiets als een ‘gratis’ tv pakket. KPN biedt de Keuze uit een extra zender pakket of FOX sports. Uiteindelijk de keuze gemaakt voor het FOX sports pakket. Natuurlijk gaat ook dit niet bij KPN in een keer goed en hebben wij het extra zender pakket van KPN en niet de FOX sports. Hier betalen wij dan ook netjes voor en is er niets gratis.
(Ohja, de eerste factuur hebben wij al ontvangen)......

Dan hebben wij nog een vaste telefoonaansluiting die is afgesloten bij KPN. Hier hebben we nog maar een magere 4 keer over gebeld en deze werkt nog steeds niet. Wederom is mij bij elke keer bellen toegezegd, dat de lijn binnen 24 uur zou werken. Niets is minder waar en wachten we nog steeds op een telefoontje van KPN.

Als klapper op de vuurpijl........ de factuur van KPN vandaag. De producten / diensten van KPN werken nog niet eens naar behoren en het geld is al van mijn rekening afgeschreven. Uiteraard is de beloofde €17,50 korting voor het eerste half jaar ook niet terug te zien op de factuur.

kortom de afgelopen week veel aan het bellen (wachten) geweest met KPN en veel valse beloftes gekregen van KPN. Nooit verwacht van een bedrijf dat zoveel klasse uitstraalt en van zo’n enorme omvang is, de service zo dermate slecht is. Ik heb dan ook zeer grote spijt dat ik bij mijn vorige aanbieder ben vertrokken....

Mark Meenderink
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 oktober 2019, 21:42

@MarkMeend, volgens mijn gegevens is het vandaag dan eindelijk maar toch gelukt met het telefoonnummer. Klopt dat? Kan je er nu gebruik van maken? Daarnaast is het Pluspakket toegevoegd, maar ik zie ook Fox Sports (gratis via KPN Compleet). Wil je beide pakketten? Dan betaal je voor één, op dit moment het pluspakket. Wil je één van de twee pakketten (in je bericht ging ik uit van alleen Fox Sports), dan moet het pluspakket even opgezegd worden.

Verder kunnen we dan kijken naar een vergoeding. Normaliter is het het je maandfactuur gedeeld door 30 keer het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Volgens mij zijn de problemen zo rond 7 oktober ontstaan, het zou dan gaan om minimaal 15 dagen, plus nog wat extra voor de contactmomenten en het ongemak dat je ervan hebt gehad. Wanneer je hiermee akkoord gaat hoor ik het graag! Dan voer ik het in en zal dat bedrag in mindering gebracht worden op de factuur van november.

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @MarkMeend, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent en eigenlijk geen vertrouwen meer hebt in KPN. Het is zeer spijtig om te lezen allemaal, want bijna alles wat fout kan gaan is ook fout gegaan 😞

Voor zover ik nu begrijp, gaat het op dit moment nog om het extra zenderpakket (wat niet gratis blijkt), de aansluiting van het vaste nummer en de facturatie die niet soepel verloopt.

Om het een en ander na te kijken, én recht te zetten waar ik kan, ontvang ik graag je gegevens. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bereikbaarheidsnummer)?

Ik hoor graag wanneer je het hebt ingevuld, dan help ik je verder en gaan we deze ervaring hopelijk zo snel mogelijk achter ons laten!
Dag Susan,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de gegevens ingevuld en kijk graag uit naar je reactie!
Reputatie 7
Badge +21
@MarkMeend, bedankt voor de gegevens! Ik zie dat er inmiddels ook een klacht voor je loopt vanwege de problemen.

1: Het vaste nummer is inmiddels opnieuw aangevraagd en zou zeer binnenkort moeten gaan werken. Daar heb ik alle vertrouwen in!
2: Het pluspakket stond als extra zenderpakket ingesteld. Ik wil dit graag omzetten naar Fox Sports, maar moet hiervoor wachten tot de order (toevoegen telefoonnummer) gereed is.
3: De korting wordt opnieuw toegevoegd en er zal een verrekening plaatsvinden in november of december. Afhankelijk van hoe snel het toegevoegd kan worden (ook afhankelijk van wanneer de openstaande order gereed is).

Maar, we zijn er druk mee bezig en we gaan het rechtzetten!

Nou… het probleem is nog steeds niet opgelost??????? Wederom 5 keer weer aan het bellen geweest met jullie en ik word nog steeds van het kastje naar de muur gestuurd? 
 

wordt hier nog een dikke korting op verkend omdat jullie service zo prut is en ik alleen maar in de wacht sta?

Reputatie 7
Badge +21

@MarkMeend, ik heb de vraag bij neergelegd bij de specialisten die er op dit moment mee bezig zijn. Hopelijk krijg ik hier snel een verhelderend antwoord op die ik met jou kan delen! En we kunnen uiteraard kijken naar de onkosten op het moment dat het allemaal opgelost is.

We wachten af en ik hoor het graag. Graag hoor ik wat jullie ter compesatie aan kunnen bieden voor mij!

Reputatie 7
Badge +21

@MarkMeend, gisteren hebben ze weer wat aangepast met de verwachting dat het nu doorloopt. Het liep namelijk een beetje vast, zoals je al doorhad.. Ik ga het van 't weekend in de gaten houden en kom uiterlijk maandag bij je terug hierop.

Qua vergoeding zullen we dan kijken naar het aantal dagen dat je niet de volledige diensten hebt gehad. Maar hier ga ik voor je naar kijken op het moment dat allés weer werkt.

Reputatie 7
Badge +21

@MarkMeend, volgens mijn gegevens is het vandaag dan eindelijk maar toch gelukt met het telefoonnummer. Klopt dat? Kan je er nu gebruik van maken? Daarnaast is het Pluspakket toegevoegd, maar ik zie ook Fox Sports (gratis via KPN Compleet). Wil je beide pakketten? Dan betaal je voor één, op dit moment het pluspakket. Wil je één van de twee pakketten (in je bericht ging ik uit van alleen Fox Sports), dan moet het pluspakket even opgezegd worden.

Verder kunnen we dan kijken naar een vergoeding. Normaliter is het het je maandfactuur gedeeld door 30 keer het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Volgens mij zijn de problemen zo rond 7 oktober ontstaan, het zou dan gaan om minimaal 15 dagen, plus nog wat extra voor de contactmomenten en het ongemak dat je ervan hebt gehad. Wanneer je hiermee akkoord gaat hoor ik het graag! Dan voer ik het in en zal dat bedrag in mindering gebracht worden op de factuur van november.

Hoi Susan,

 

Het klopt inderdaad dat alles nu werkt! Bedankt voor je hulp alvast😀 Op dit moment doet fox sports het bij ons en willen wij het pluspakket ook graag gebruiken. Dit is denk ik nog niet helemaal goed gegaan, maar verwacht dat dit nog opgelost wordt.

 

wat betreft je voorstel qua vergoeding ga ik akkoord!

Bedankt voor je hulp en ik hoor graag van je.

 

groet,

 

Mark Meenderink

Reputatie 7
Badge +21

Hi Mark, ik neem het even over van Susan. 

Over de vergoeding: Je maandbedrag is afgerond € 65,-. Goed als we daar de helft van pakken en afronden op € 40.-? 

Hoi Alex,

 

bedoel je nu een korting van €40 of €40 betalen, dat is me niet helemaal duidelijk

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Alex,

 

bedoel je nu een korting van €40 of €40 betalen, dat is me niet helemaal duidelijk

Verkeerd uitgelegd door mij. Die € 40.- krijg je van ons terug, als dat ok is. Laat het me weten. 

Is helemaal akkoor

Reputatie 7
Badge +21

@MarkMeend, helemaal goed! Ik heb de correctie inmiddels ingevoerd, deze zal in mindering gebracht worden op de factuur van november! Fijn dat we het op deze manier hebben kunnen oplossen :) 

Goedemiddag,

 

Heel wat weken verder maar alle diensten van KPN werken nu. Tot mijn grote verbazing kom ik er nu achter dat jullie plots een tv weggeven bij het afnemen van een KPN abonnement. Vis ik hiervoor nu echter net mee achter de boot? Gezien de slechte overgang (zie bovenstaande berichten) zou ik graag nog aanspraak willen maken op deze tv.

 

groet,

 

Mark Meenderink

Hoi Allemaal,

Ik wil ook een tv.:wink:

Reputatie 7
Badge +21

Welkom terug @MarkMeend, ik begrijp dat je graag een televisie wil ontvangen. Ik denk dat niemand hier 'nee' tegen zal zeggen! Maar we zijn destijds samen tot een passende vergoeding gekomen en daarmee is dat probleem afgehandeld. Elke nieuwe klant krijgt een voordeel, in de vorm van korting of dit keer iets groters in verband met Black Friday. Dit kunnen we helaas niet elke keer voorzien.. 

Reageer