Beantwoord

Dubbele kosten Spotify

  • 17 March 2020
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

Hallo, 

Laatst al een topic gestart dat ik spotify family aangevraagd had en al moest betalen terwijl ik er nog geen gebruik van kan maken.

Nu krijg in mijn factuur van KPN mobiel via waar ik al spotify premium heb, kom ik erachter dat daar ook weer kosten voor spotify premium in rekening worden gebracht.

 

Ik ben niet van plan om twee keer kosten te maken voor spotify en ga al helemaal niet betalen voor iets waar ik nog geen gebruik van kan maken.

 

En het zou ook wel fijn zijn als ik gewoon iemand van de klantenservice te spreken kan krijgen als dat nodig is.

 

Vriendelijke groet,

 

Tim

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 March 2020, 08:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @TurboTim, goed dat je je vraag hier stelt! Ik zie inderdaad dat je Spotify Family via je vaste diensten hebt en Spotify Premium via je mobiel. Wij zetten deze extra opties zelf nooit zomaar uit en/of aan. Heb je dit zelf gedaan? Via MijnKPN bijvoorbeeld? Ik kan het ook voor je uitzetten, laat je het me weten als je dat wilt?

Hoi, ik heb dat alles zelf geregeld.

Gaat me er alleen om dat ik nu 2 keer moet betalen. Want spotify via mobiel word aan het eind van de maand stop gezet en dan spotify family via thuis aan gezet, maar vind het dan wel vreemd dat ik voor beide nu al moet betalen. Daar zou ik graag opheldering over willen.

 

Vriendelijke groet,

 

Tim

Reputatie 7
Badge +30

Ah zo, ja ik snap het. Ik heb in dit geval 8,99 vergoed aan kosten voor Spotify Premium. Die worden op de volgende factuur in mindering gebracht.