Beantwoord

Geen geluid bij zenderpakket Videoland

  • 5 June 2021
  • 7 reacties
  • 348 keer bekeken

Ik heb geen geluid met videoland,  hoe kan dat?

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart_ 8 June 2021, 08:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Ria Gottenbos Is het inmiddels al verholpen? In het topic, waar we je bericht van hebben afgesplitst, worden enkele tips genoemd. Heb je bijvoorbeeld je tv-ontvanger al eens een frisse start gegeven? 

Het geluid is opgelost maar nu stopt iedere keer het beeld, om gek van te worden 

Reputatie 7
Badge +20

Oh, da's niet fijn, @Ria Gottenbos Kun je wat meer vertellen over wat je thuis allemaal hebt aangesloten en hoe je dat gedaan hebt? Gaat alles bedraad, of via een Draadloze Verbindingsset? En werkt internet verder wel goed? En wat heb je allemaal gedaan om het op te lossen? 

Hoe meer je vertelt, hoe beter. Want alles wat je hier vertelt, helpt de community om goed beeld te krijgen van je probleem. En daarmee is makkelijker voor de meelezers om je goede tips te geven! 

Ik heb 2 tv's draadloos aangesloten.

En internet natuurlijk. 

Het ligt niet aan het draadloos want dat hebben wij al jaren, wij wonen in een appartement. 

Nu heb ik nog een andere vraag, wij hebben tv, internet en 2 mobiele abonnementen van kpn.

Ons tv abonnement liep afgelopen november af, ik heb gebeld voor een nieuwe aanbieding maar daar deed die jonge man niet aan, wat nu? Ik ben aan het rondkijken voor een andere provider want ja, alles is al duur genoeg.

Of hebben jullie een nieuwe aanbieding?

 

🤔🤔

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Ria Gottenbos Eerst een verduidelijking: het kpn forum is een online ontmoetingsplek, waar onze klanten en mensen die geïnteresseerd zijn in onze producten met elkaar in gesprek gaan. Er zijn hier veel mensen met technische kennis actief, dus hoe duidelijker je je vraag stelt, des te makkelijker wordt voor iemand om je te helpen. Een moderator, zoals ik, werkt voor kpn. Wij zorgen ervoor dat informatie goed vindbaar is, zodat alle meelezers ook iets aan het antwoord hebben. Als- je er echt niet uitkomt met de community, kunnen we inhoudelijk meekijken. We kunnen echter niet rechtstreeks reageren. Als je 1-op-1 contact wilt met iemand van kpn, kun je ook bellen met de klantenservice, via  of chatten via de website. 

 

Ik heb 2 tv's draadloos aangesloten.

En internet natuurlijk. 

Het ligt niet aan het draadloos want dat hebben wij al jaren, wij wonen in een appartement. 

Dan inhoudelijk: er kan het nodige veranderen in je huis en andere apparatuur kan invloed hebben op de DVS. Om uit te sluiten waar het aan ligt is het belangrijk om eens te testen of het zonder de DVS wel werkt. Kun je iets meer vertellen over de apparatuur die je gebruikt en wat je hebt gedaan om het probleem op te lossen? 

 

Nu heb ik nog een andere vraag, wij hebben tv, internet en 2 mobiele abonnementen van kpn.

Ons tv abonnement liep afgelopen november af, ik heb gebeld voor een nieuwe aanbieding maar daar deed die jonge man niet aan, wat nu? Ik ben aan het rondkijken voor een andere provider want ja, alles is al duur genoeg.

Of hebben jullie een nieuwe aanbieding?

 

Een nieuwe klant kunnen we eenmalig een welkomstaanbieding doen -die zul je ook hebben gehad- maar het lukt niet om bij elke verlenging weer een nieuwe aanbieding te doen. We willen onze diensten levern tegen een eerlijke prijs en met de Hussel-abonnementen heb je ook zelf invloed in wat je afneemt (en waar je dus voor betaalt). Een collega van de klantenservice is meer dan bereid om je huidige aansluiting te bekijken en je daarin te adviseren.