Beantwoord

Ik had altijd spotify premium tot tijdelijk. Nu moet apart betaalen . Why why kpn

  • 1 January 2019
  • 3 reacties
  • 205 keer bekeken

Ik had KPN premium met gratis spotify premium
werkt zeer goed en het werd ook niet van data afgehaalt
later was het alleen maar spotify premium
maar nu ik mijn abonement heb verlengt moet ik apart betalen voor spotify
wat gek vindt het was vroeger gratis met premium?
maar okee .
waarom heeft KPN niet wat t mobile wel mag gratis gebruik van data. Die niet inrekening worden gebracht
waarom kon het vroeger wel maar nu niet meer.
en t mobile gaat gewoon nog verder
ook ander apps
whywhy
icon

Beste antwoord door PeterG 1 January 2019, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Je hebt 't over KPN Premium dus ik neem aan dat je het thuis abonnement Alles in 1 Premium bedoelt. Daar zat Spotify (overigens ook niet geheel gratis maar omgerekent voor € 5,99) bij in.

Als je verlengt, wat bij een abonnement voor thuis zéér ongebruikelijk is want dat laat je doorgaans doorlopen, neem je een NIEUW abonnement. Bij de huidige abonnementen (sinds juli 2017) zit Spotify er niet meer bij in. Je zult het nu dus los erbij moeten nemen.
http://kpn.com/spotify

Ook voor de mobiele abonnementen geldt dit. Bij verlengen ga je verder met een nieuw abonnement. En ook daar zit Spotify niet meer bij sinds juli 2017.

Verlengen = nieuw abonnement nemen (niet te verwarren met nieuwe klant worden)
Dat is halv waar want je abonementment is eerst 10 gb per maand standaard
dan als naar premium gaat word het 25 gb
dus je krijgt spotify premium en meer data
dus dat mijn rede waarom ik premium had
Het fijne weet ik er ook niet van. Spotify is niet mijn ding (600 CD's en véle leuke radiozenders via internet. Ik laat me graag wat verrassen met muziek ipv zelf samengestelde nummers).
Ik heb geen idee of je er nog GB's bij krijgt. Tegenwoordig kan je nml ook offline luisteren.

Overigens kon je die extra data uitsluitend voor Spotify gebruiken hoor! 😉