Beantwoord

jbl speaker geen code ontvangen

  • 27 March 2021
  • 13 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb Rijksmuseum kaarten ontvangen maar de code ontbreekt voor een JBl speaker. Hoe ontvang ik deze? 
 

groet Sylvia

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 29 March 2021, 12:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Semmeke! Gefeliciteerd met je prijzen: heel leuk! :smiley:

Zit de code ook niet in de map van spam of ongewenste mail? Anders wil ik je vriendelijk verzoeken om rechtstreeks contact op te nemen met de afdeling die een nieuwe code kan toezenden. Je kunt hen mailen op het e-mailadres kpn@consumercare.info 
Succes en veel plezier met jouw prijs!

Hi @Semmeke! Gefeliciteerd met je prijzen: heel leuk! :smiley:

Zit de code ook niet in de map van spam of ongewenste mail? Anders wil ik je vriendelijk verzoeken om rechtstreeks contact op te nemen met de afdeling die een nieuwe code kan toezenden. Je kunt hen mailen op het e-mailadres kpn@consumercare.info 
Succes en veel plezier met jouw prijs!

 Zeker niet. Daar had ik natuurlijk als eerste gekeken....

Mail gestuurd. Geen reactie ontvangen. 

Hi @Semmeke! Gefeliciteerd met je prijzen: heel leuk! :smiley:

Zit de code ook niet in de map van spam of ongewenste mail? Anders wil ik je vriendelijk verzoeken om rechtstreeks contact op te nemen met de afdeling die een nieuwe code kan toezenden. Je kunt hen mailen op het e-mailadres kpn@consumercare.info 
Succes en veel plezier met jouw prijs!

 Zeker niet. Daar had ik natuurlijk als eerste gekeken....

Mail gestuurd. Geen reactie ontvangen

Reputatie 7
Badge +16

Goed dat je de andere mailboxen gecontroleerd hebt, dan kan dat in ieder geval afgevinkt worden. Even wachten op een reactie op je mail, @Semmeke. Als je na 5 werkdagen nog niets gehoord hebt, laat het dan hier weten.

Mail ontvangen, kortingscode niet geldig…. er rust geen zegen op 😕

Reputatie 7
Badge +16

Of een slechte 1 april grap….? Heb je er nogmaals achteraan gemaild? Ik wil dat anders ook wel voor je doen: noteer je de ontvangen ongeldige kortingscode dan bij de ‘Persoonlijke opmerkingen’ in jouw Forum profiel?

Ingevuld

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb de betreffende afdeling gemaild: ik wacht nog op een terugkoppeling. Als je in de tussentijd wat van hen hoort, laat je het hier ook weten? :fingers_crossed_tone4:

Zeker. Tot op heden nog volledige stilte. 

Nog altijd geen reactie. De code doet het niet en geen vervanging gekregen. 

Nou! 🥳 afgehandeld!

Reputatie 7
Badge +16

Nou! 🥳 afgehandeld!

Jaaa! Je bent mij voor: ik zag al een mail dat er een nieuwe code opgestuurd was: top dat het eindelijk afgehandeld is. Veel luisterplezier! :notes: