Vraag

Levering speaker Harman Kardon

  • 9 February 2019
  • 17 reacties
  • 1193 keer bekeken

Geachte, kunt u mij vertellen wanneer de box geleverd gaat worden. Ik heb begin Jan.bericht gekregen dat geleverd zou worden.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jh2 Je hebt de bevestiging dat de speaker naar je toe komt al binnen? Ze worden op dit moment volop uitgeleverd, dus je moet 'm één dezer dagen ontvangen.
En Bart, denk je dat de box nog komt😒 het duurt nu toch wel erg lang.
Reputatie 7
Badge +20
Dat denk ik wel, maar het gaat inderdaad erg langzaam. Welk mailadres is gebruikt bij de aanvraag. Is dat het mailadres dat bij je Forum Profiel hoort? En gaat het om hetzelfde adres als het adres dat je hebt ingevuld. Zou je eventuele andere zaken nog in je profiel willen vermelden? Dan kan ik navraag doen.
Bart, de akkoord brief is binnen gekomen op het e-mailadres van mijn vrouw.
Reputatie 7
Badge +20
Bart, de akkoord brief is binnen gekomen op het e-mailadres van mijn vrouw.
Prima. Wil je dat mailadres nog in je profiel vermelden, alsjeblieft?
Bart, ik weet waar ik dat kan aanpassen. In mijn profiel lukt mij dat niet
Reputatie 7
Badge +20
Bart, ik weet waar ik dat kan aanpassen. In mijn profiel lukt mij dat niet
Je kunt het mailadres toevoegen in het [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url, bij 'persoonlijke opmerkingen'. 🙂
Ik heb het aangepast
Reputatie 7
Badge +20
Yes, dank je wel! Ik zie dat je op de verzendlijst staat, dus het komt zeker goed. Ik heb navraag gedaan en als ik iets hoor kom ik er op terug!
Bart, nu duurt het toch echt te lang. Graag bericht wanneer ik de box mag ontvangen. Mijn vertrouwen zit nu echt op een diepte punt.
Reputatie 7
Badge +20
@Jh2 Ik heb inmiddels een update voor je. De leverancier geeft aan dat de speaker eind deze week verstuurd zal gaan worden. Nogmaals mijn excuses dat het zo enorm lang duurt; ik snap heel goed dat je er van baalt.
Bart, het wordt tijd voor een officiële klacht. Dit is echt ongehoord. Jullie nemen de relatie niet serieus. Graag concreet een reactie waar ik wat aan heb. We weten nu wel dat jullie het voor mij vervelend vinden maar dat ik 3 maanden moet wachten op een aktie kan echt niet. Ik verwacht dan ook een handreiking can jullie kant.
Reputatie 7
Badge +20
@Jh2 Ik vind het -net als jij- niet kunnen dat het zo lang duurt. Ik weet oprecht niet waar het misgaat, maar dat je 'm nog steeds hebt is een feit. Ik wil net zo graag als jij dat dit wordt opgelost en zorg er voor -linksom of rechtsom- dat dit ook gaat gebeuren.

Dat je er geen vertrouwen meer in hebt snap ik. Ik wil met alle plezier een klacht voor je indienen. Ik moet daar wel bij aangeven dat zowel de klachtenafdeling als ik zelf dezelfde weg bewandelen om je van je box te voorzien: dit ligt bij een externe partij. Laat gerust weten wat je wilt.

Ik heb nu wederom navraag gedaan en ik kom hier zo snel mogelijk bij je op terug.
Bart, Ik verwacht deze week een concreet antwoord op de levering anders kun je hier een officiële klacht van maken.
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb inmiddels een update, je box moet er nu echt aankomen. De details staan in het privébericht dat ik je stuurde.
Bart, hij is binnen.
Reputatie 7
Badge +20
Eindelijk goed nieuws, @Jh2 Ik ben blij dat het goed is gekomen en mijn oprechte excuses voor het lange wachten.

Reageer