Beantwoord

Nieuwe activeringscode Spotify Premium

  • 9 April 2021
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik heb het 3 in 1 pakket van kpn. Sinds kort is spotify premium ( was gratis bij abonnement ) omgezet naar spotify free. Ik ben activeringscode kwijt. hoe kom ik aan nieuwe code ?  ( via link https://ga.kpn.]/spotifycode  werkt het niet omdat ik steeds bericht krijg dat mijn kpnmail-adres niet bekend zou zijn. Dit werkt echter prima via outlook.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 April 2021, 15:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @ToonW, klopt het dat het inmiddels gelukt is? Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Marcia, het werkt inmiddels. Vraag: kan ik gratis Spotify premium ook instellen op mijn laptop?

Reputatie 7
Badge +30

Zeker! Klik op Spotify en log in met dezelfde gegevens. Let er wel op dat je maar op één apparaat tegelijk muziek kunt luisteren. 

Mijn vraag is beantwoord en ik wil voorkomen dat mijn vraag onterecht open blijft staan. Ik zou niet weten hoe ik een topic kan verwijderen. Wie heeft het antwoord ?

Reputatie 7
Badge +30

Er is een beste antwoord gemarkeerd en jij hebt aangegeven dat het opgelost is. Daarmee is het topic eigenlijk gesloten. We verwijderen topics doorgaans niet, zodat andere klanten die het topic vinden, ook geholpen worden en hun vraag niet zelf nog eens hoeven te stellen. Mocht je het graag willen, kan ik het topic op slot zetten. Dan kan er verder niemand meer reageren.

Marcia, zet mijn topics maar op slot. Alle problemen die in de topics genoemd zijn ,zijn keurig opgelost en behoeven geen reactie meer. Ik kan ze kennelijk niet zelf verwijderen.