Beantwoord

spotify

  • 9 March 2020
  • 10 reacties
  • 336 keer bekeken

Hoi! Ik heb vanochtend Spotify Premium aangezet via mijnKPN, echter heb ik nog steeds geen activatiecode ontvangen. Kan dit kloppen? Hoelang duurt dit normaal gesproken? Ik zou er graag gebruik van gaan maken namelijk :)

 

icon

Beste antwoord door Rosanne1995 9 March 2020, 17:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi @Rosanne1995 . Welkom op het forum.

Soms duurt het even. Maar ik kijk het graag voor je na. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Ondertussen heb ik de code ontvangen, maar toch bedankt!

Oh, fijn. Geniet van je muziek en mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden.

Badge

ik heb kpn alles in 1 heb ik ook recht op gratis spotify?

Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven, @ve1001844231 ? Dan kan ik kijken of het in je pakket zit.

Je kunt ook zelf inloggen op MijnKPN om dit te controleren.

 

Hallo ik heb Spotify premium via KPN maar ben het wachtwoord kwijt.

Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw aanvragen ?

Hoi @Winterplant . Als jij hier naartoe gaat: https://accounts.spotify.com/nl/login/

En je kiest onderin voor wachtwoord vergeten, krijg je een mail.

Mocht dat niet lukken, laat het weten en vul dan even je profiel in, zodat ik je verder kan helpen.

hoi, ik heb al een paar jaar spotify premium.

Nu is mijn abbo bij Kpn wederom verlengd echter mijn email of gsmnummer niet bekend om te activeren?! Hoe verder?

Hoi @robert-uit-weer . Kun je je profiel invullen en mij een seintje geven?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.