Beantwoord

Spotify

  • 15 July 2020
  • 9 reacties
  • 173 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo

ik had spotify premium via mijn mobiele abonnement. Mijn abonnement is veranderd sinds de 11juli. Ik heb nu spotify premium via hussel thuis,ook geactiveerd,maar mijn account is naar gratis omgezet op spotify. Kan iemand dit na kijken en terug zetten? Ik betaal  voor premium.

Bedankr!

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 July 2020, 13:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U betaald nu met een ander abonnement en dus voor een ander account bij Spotify. Een KPN medewerker kan dit wel corrigeren denk ik, zodat u het zelfde account bij Spotify houd. Maar het is logisch dat dit zo gaat zoals het bij u nu gaat.

Reputatie 2
Badge

U betaald nu met een ander abonnement en dus voor een ander account bij Spotify. Een KPN medewerker kan dit wel corrigeren denk ik, zodat u het zelfde account bij Spotify houd. Maar het is logisch dat dit zo gaat zoals het bij u nu gaat.

Het loopt gewoon door hussel mobiel en hussel thuis zelfde nummer en adres en betaal gegevens.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @martina.vdk. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Je ontvangt binnen 3 uur een activatiecode per e-mial. Op deze pagina kan je jouw Spotify account weer upgraden naar Premium d.m.v. de activatiecode. Laat je ons weten of het gelukt is?

Reputatie 2
Badge

Hoi @martina.vdk. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Je ontvangt binnen 3 uur een activatiecode per e-mial. Op deze pagina kan je jouw Spotify account weer upgraden naar Premium d.m.v. de activatiecode. Laat je ons weten of het gelukt is?

Ok Dankje ik zal dat doen zo dra het gelukt is! Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @martina.vdk:relaxed:

Reputatie 2
Badge

Hoi @martina.vdk. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Je ontvangt binnen 3 uur een activatiecode per e-mial. Op deze pagina kan je jouw Spotify account weer upgraden naar Premium d.m.v. de activatiecode. Laat je ons weten of het gelukt is?

Het is geluk 💯😀

Hallo

ik had spotify premium via mijn mobiele abonnement. Mijn abonnement is veranderd sinds de 11juli. Ik heb nu spotify premium via hussel thuis,ook geactiveerd,maar mijn account is naar gratis omgezet op spotify. Kan iemand dit na kijken en terug zetten? Ik betaal  voor premium.

Bedankr!

Voor mij hetzelfde probleem. Dus ik ontvang ook graag mijn Spotify activatie code 

Reputatie 7
Badge +21

Het is gelukt 💯😀

Wat goed om te lezen dat het gelukt is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Voor mij hetzelfde probleem. Dus ik ontvang ook graag mijn Spotify activatie code 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik uit of ik ook een activatiecode naar jou kan versturen.  

Reputatie 7
Badge +21

@Jjklomp Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!